Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Aż 63% badanych uważa hybrydowy model pracy za idealny, wynika z najnowszego raportu Jabra “Hybrid Ways of Working Global Report”

Jabra, ceniony, duński producent peryferiów komputerowych, przygotował raport poświęcony modelom pracy – okazuje się, że polubiliśmy model hybrydowy. To właśnie w nim upatrujemy przyszłości pracy.

Jak wynika z przygotowanego przez Jabra raportu o pracy hybrydowej ,,Hybrid Ways of Working Global Report”, aż 63% badanych uważa, że model hybrydowy jest dla nich idealnym sposobem pracy. Jedynie 30% zdecydowanie potwierdza, że ich pracodawca zapewnia niezbędne technologie do otwartej na wszystkich współpracy, na równych prawach i z dowolnego miejsca. Raport został sporządzony na podstawie badań przeprowadzonych wśród 2800 pracowników umysłowych z sześciu krajów w celu poznania nastrojów i motywacji w epoce pracy hybrydowej.

Okazuje się, że to, jakiego sprzętu używamy, wpływa na stan psychiczny osób biorących udział w spotkaniach wirtualnych. Z badania wynika, że użytkownicy profesjonalnych urządzeń audio czują się bardziej akceptowani podczas spotkań wirtualnych niż osoby korzystające z urządzeń konsumenckich albo mikrofonów i głośników wbudowanych w laptopy. Okazuje się, że użytkownicy profesjonalnych zestawów słuchawkowych z 11% mniejszym prawdopodobieństwem czuli się wykluczeni z rozmowy podczas spotkań wirtualnych niż użytkownicy urządzeń konsumenckich albo wbudowanych. Podobnie użytkownicy profesjonalnych zestawów słuchawkowych o 14% rzadziej zgłaszali problemy ze słyszeniem treści rozmowy na spotkaniu niż użytkownicy urządzeń wbudowanych i o 12% rzadziej niż użytkownicy urządzeń konsumenckich. 

Obecnie jedynie 30% pracowników na świecie korzysta z profesjonalnych urządzeń audio. Ponieważ 80% wszystkich spotkań na całym świecie odbywa się w trybie całkowicie wirtualnym lub hybrydowym, a jedynie 20% jest w pełni stacjonarnych, pracownicy muszą mieć możliwość wykorzystywania ich pełnego potencjału przy użyciu przeznaczonych do tego technologii. Brak odpowiednich technologii może osłabić i utrudnić budowanie relacji w takich środowiskach wirtualnych. 

 

 

Okazuje się również, że według 56% pracowników hybrydowych ich pracodawca nadaje priorytet równości podczas spotkań, w związku z czym 64% respondentów uważa, że angażuje się w spotkania hybrydowe tak samo jak w bezpośrednie. Tymczasem jedynie 36% osób pracujących wyłącznie w biurze uważa, że ich poziom zaangażowania w spotkania hybrydowe dorównuje zaangażowaniu w spotkania bezpośrednie. W tej grupie jedynie trzy na dziesięć osób uważa, że ich pracodawca nadaje priorytet równości podczas spotkań.

Ponad połowa wszystkich pracowników (55%) uważa, że ich „biurem” jest laptop, zestaw słuchawkowy i dobre połączenie z Internetem. Z badania wynika jednak kluczowy, niezależny od miejsca czynnik, wpływający na poziom samopoczucia i produktywności: wideo. 61% pracowników na świecie twierdzi, że czują się bardziej akceptowani i obecni na spotkaniach, kiedy wszyscy uczestnicy mają włączone kamery. 

 

„Nasz sposób pracy zmienił się nieodwracalnie, a praca umysłowa wymaga obecnie dostępu do cyfrowych platform i technologii. W związku z tym szefowie firm muszą nadać priorytet komfortowi pracowników i zadbać o to, by mogli oni z powodzeniem uczestniczyć w spotkaniach, niezależnie od lokalizacji. Na początek trzeba wybrać technologie, które umożliwią pracownikom biurowym i zdalnym współpracę na równych prawach. Dzięki temu będą oni mogli płynnie zmieniać te środowiska, bez poczucia wykluczenia, niewysłuchania i dekoncentracji. Dopiero wtedy pracownicy będą mogli pracować naprawdę elastycznie, na swoich warunkach i z większym poczuciem więzi z zarówno cyfrowym, jak i fizycznym miejscem pracy”. – podkreślił Holger Reisinger, starszy wiceprezes Jabra.

 

Pełny raport z badania można pobrać pod adresem: https://www.jabra.com/hybridwork/2022

 

Amerykanie mocno niedoszacowali kosztów usunięcia Huawei ze swojego rynku, potrzebne kolejne miliardy dolarów.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE