Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

WhatsApp odnotował 40-procentowy wzrost ruchu sieciowego względem czasu sprzed wybuchu pandemii COVID-19

Wykorzystanie mediów społecznościowych wzrosło w wyniku kryzysu COVID-19, ponieważ coraz więcej użytkowników korzysta z Internetu, aby pozostać w kontakcie z rodziną, przyjaciółmi i współpracownikami. Teraz nowe dane z firmy konsultingowej i konsultingowej Kantar pokazują dokładnie, jakie korzyści odnoszą niektóre aplikacje. Według ankiety przeprowadzonej wśród ponad 25 000 konsumentów na 30 rynkach, przeprowadzonej od 14 do 24 marca, WhatsApp to aplikacja społecznościowa, która osiągnęła największe zyski dzięki COVID-19.

Ogólnie rzecz biorąc, należący do Facebooka WhatsApp odnotował 40% wzrost wykorzystania, który wzrósł z początkowego wzrostu o 27% we wczesnych dniach pandemii do 41% w fazie środkowej. W przypadku krajów znajdujących się w późniejszej fazie pandemii użycie WhatsApp wzrosło o 51%. Kantar zauważył, że na poszczególnych rynkach wykorzystanie to może być jeszcze wyższe. Na przykład użycie WhatsApp w Hiszpanii wzrosło o 76%, co jest wytłumaczalne sytuacją epidemiczną w tym kraju.

Badanie wykazało, że we wszystkich platformach komunikacyjnych wzrost użycia był największy w grupie wiekowej od 18 do 34 lat. Ponadto WhatsApp, Facebook i Instagram odnotowały 40% wzrost wykorzystania w porównaniu z wynikami uzyskiwanymi wcześniej przez tą samą grupą demograficzną. Inne aplikacje mediów społecznościowych, które zyskały podczas pandemii, to, co nie dziwi, chińskie WeChat i Weibo. Jak podaje Kantar, użycie Facebooka wzrosło o 37%, podczas gdy lokalne aplikacje społecznościowe w Chinach odnotowały wzrost wykorzystania o 58%.

Pomimo korzyści klienci twierdzili, że nie ufają platformom mediów społecznościowych w zakresie ważnych wiadomości związanych z COVID-19. Krajowe kanały informacyjne i strony internetowe agencji rządowych zostały uznane za lepsze opcje, odpowiednio 58% i 48% respondentów w ankiecie, identyfikując je jako „godne zaufania” źródło wiadomości i informacji. Tymczasem platformy mediów społecznościowych zostały uznane za „godne zaufania” tylko 11% konsumentów.

https://itreseller.com.pl/itrnewczy-administracja-prezydenta-usa-szykuje-kolejne-represje-wobec-huawei-tym-razem-celem-ma-byc-uniemozliwienie-produkcji-wlasnych-procesorow/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE