Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Sztuczna inteligencja Google do obsługi wirtualnego biura podróży firmy Priceline 

Szukasz hotelu w Nowym Jorku w pobliżu jarmarku bożonarodzeniowego, wegańskiej restauracji lub innej atrakcji? Nie szukaj dalej niż sztuczna inteligencja Google w Priceline już tego lata.

Jak podaje Reuters, nowe narzędzia z działu chmury Google dają Priceline dostęp do generatywnej sztucznej inteligencji, takiej jak technologia stojąca za ChatGPT, która może redagować tekst tak, jakby napisał go człowiek. Narzędzia wydobywają również informacje, takie jak ceny hoteli, z istniejących danych, aby zapewnić dokładność.

Internetowe biuro podróży, część Booking Holdings, zamierza zadebiutować bardziej wyrafinowanym chatbotem do planowania podróży, a także sugestiami hoteli, które są jak „osobisty konsjerż” dostosowany do użytkowników, powiedział Martin Brodbeck, główny specjalista ds. technologii w Priceline. „Możesz łatwo dowiedzieć się, że w Bryant Park jest jarmark bożonarodzeniowy, który trwa od początku listopada do początku stycznia, kiedy faktycznie rezerwujesz hotel” – dodał.

Sztuczna inteligencja Google będzie generować sugestie kodowania dla setek programistów w Priceline, powiedział Brodbeck. Priceline przejmie możliwości wyszukiwania Google w intranetach pracowniczych. A sztuczna inteligencja Google przyspieszy marketing popularnych miejsc docelowych. „Możesz sprawić, by tworzył obrazy takie jak piękna plaża, i możesz to połączyć ze świetną generatywną kopią AI” – powiedział Brodbeck.

Dla Google przyciąganie biznesu dzięki sztucznej inteligencji stanowi potencjalny sposób na zmniejszenie luki w stosunku do rywali, Amazona i Microsoftu, ponieważ od dawna jest odległym trzecim dostawcą usług w chmurze. W przypadku Priceline wykorzystanie nowatorskiej technologii na jej stronie internetowej może pomóc jej konkurować z niezliczonymi platformami oferującymi opcje podróży, z których niektóre badają, w jaki sposób konsumenci reagują na sztuczną inteligencję.

Jej rywal Expedia Group powiedział, że ChatGPT będzie napędzał rozmowy w aplikacji na smartfony. Daje to podróżnym „inspirację do miejsc, do których warto się udać” i opcji rezerwacji, powiedział Rathi Murthy, dyrektor ds. Technologii.

Zarówno Expedia, jak i Kayak, kolejna witryna należąca do Booking Holdings, zintegrowały swoje sugestie dotyczące podróży za pomocą funkcji w samodzielnym programie ChatGPT.

Sam Google od dawna stanowi konkurencję dla Priceline, chociaż Brodbeck powiedział, że jego możliwości w chmurze były tym, co doprowadziło do partnerstwa. Możliwość tworzenia aplikacji na bazie generatywnej sztucznej inteligencji, której Google był pionierem, przyciągnęła ostatnio biznes, powiedział Thomas Kurian, dyrektor generalny Google Cloud.

„Jest to coś w rodzaju kambryjskiego momentu, w którym następuje eksplozja tej technologii” – powiedział Kurian Reuterowi, odnosząc się do niezwykłego okresu prehistorycznego, kiedy pojawiła się szeroka gama nowych gatunków. Odmówił odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób bezpłatne korporacyjne podglądy wpłynęły na rentowność Google Cloud.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE