AB jako pierwszy dystrybutor IT na świecie udostępnia partnerom Program HP Amplify Data Insights!
Mariusz Laurisz
Grupa AB – największy dystrybutor rozwiązań IT i elektroniki w Europie Środkowo-Wschodniej we współpracy z HP Inc. przygotował specjalne narzędzie, które wspiera dynamiczny rozwój partnerów w sprzedaży. To kolejny projekt z zakresu usług z wartością dodaną wdrożony przez AB. Program ma zrewolucjonizować wsparcie, jakie resellerzy AB mogą zaoferować swoim klientom, czyniąc je prostszym, wygodniejszym i bardziej efektywnym.
Budowa trwałych relacji, rozpowszechnianie najnowszej wiedzy i wdrażanie innowacyjnych narządzi wspierających biznes – to dziś jedne z kluczowych elementów skutecznej dystrybucji. Najwyższe standardy w tym obszarze wyznacza Grupa AB, rozwijając się jako nowoczesny dystrybutor, czyli Dystrybutor 4.0. Potwierdzeniem tego jest właśnie udostępniony Program HP Amplify Data Insights.
W zamyśle twórców Programu – tj. producenta HP Inc. i AB S.A. było stworzenie intuicyjnej platformy, która pomoże w zwiększeniu efektywności planowania sprzedaży i skuteczności kampanii marketingowych przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnej prostoty. Co istotne, Program swoim Resellerom jako pierwszy dystrybutor na świecie udostępniło AB.
Czym jest Program HP Amplify Data Insights i jakie ma korzyści?
– Program HP Amplify Data Insights to cała koncepcja, która pozwala za naszym pośrednictwem wznieść współpracę Resellerów z klientami na wyższy poziom. Podstawą tego programu jest platforma zaimplementowana na ABOnline – mówi Patrycja Gawarecka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu AB S.A. – Narzędzie dzięki zaawansowanej analityce, licznym funkcjom i wsparciu sztucznej inteligencji proponuje naszym Klientom potencjalne transakcje, automatyzując proces analizy historii sprzedażowej produktów HP z uwzględnieniem typu sprzedanej oferty. Jesteśmy przekonani, że nasze nowe narzędzie stanie się niezastąpionym wsparciem w codziennych działaniach sprzedażowych wszystkich sprzedawców rozwiązań HP Inc.
Program ma wiele korzyści biznesowych. Najważniejsze z nich to:
- Identyfikacja i kwalifikacja nowych szans na transakcje z ofertą HP na podstawie zaawansowanych analiz (np. „kończących się gwarancji” zakończonych sprzedaży, „końca wsparcia Windows” aktualizacji licencji oraz zachowań klientów) i jednoczesne oferowanie produktów do dalszej sprzedaży.
- Cross selling: HP Amplify Data Insights analizuje dotychczasowe zakupy, sugerując klientom dodatkowe rozwiązania i produkty kompatybilne z zakupionym już sprzętem i dopasowane dokładnie do potrzeb konkretnego klienta.
- Zwiększone szanse sprzedażowe: narzędzie umożliwia precyzyjną analizę rynku oraz identyfikację klientów, „szybkie zapytanie o cenę na rekomendowane produkty” co znacząco zwiększa możliwości sprzedażowe.
Narzędzie jest już gotowe i dostępne. Jeżeli więc sprzedajesz produkty HP, dystrybutor AB S.A. zachęca do korzystania z HP Amplify Data Insights. Szczegóły na ABOnline: http://www.ab.pl/r/1897