Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Meta przedstawiła CMA zmiany w propozycjach dotyczących prywatności danych

W listopadzie Urząd ds. Rynku Konkurencji (CMA) przyjął zobowiązania Meta, które miały uniemożliwić gigantowi mediów społecznościowych używanie danych klientów zajmujących się reklamą. 

W piątek organ regulacyjny podał do wiadomości, że Meta Platforms zaproponowała ograniczenie wykorzystania niektórych danych wszystkich reklamodawców na swojej platformie Facebook Marketplace w ramach poprawek do propozycji zaakceptowanych przez CMAw listopadzie.

Propozycje te obejmowały umożliwienie konkurentom reklamującym się na jej platformach rezygnacji z wykorzystywania ich danych w celu ulepszenia Facebook Marketplace. Brytyjski organ nadzoru konkurencji tymczasowo zaakceptował proponowane zmiany i zwraca się do zainteresowanych stron trzecich o przedstawienie opinii w tej sprawie. Konsultacje zakończą się 14 czerwca.

W listopadzie Amazon.com również zobowiązał się do niekorzystania z danych rynkowych pochodzących od konkurencyjnych sprzedawców, aby zapewnić równe warunki działania sprzedawcom zewnętrznym.

 

Lenovo NPT 2024: “Lenovo to zdecydowanie numer jeden, jeśli chodzi o komputery w globalnym ujęciu, ale też w Europie i w Polsce!”- podkreślił Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE