Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Google rozważa przejęcie HubSpotu. Czy ten ruch zagrozi pozycji Microsoftu? 

Potencjalne przejęcie HubSpotu, amerykańskiego producenta oprogramowania marketingowego o wartości rynkowej 31 miliardów dolarów, przez Alphabet, spółkę-matkę Google, zwiększyłoby jej zdolność do konkurowania z Microsoftem w oferowaniu firmom aplikacji opartych na chmurze. 

Jak miesiąc temu informował Reuters, Google bada ofertę dotyczącą HubSpot. Taka transakcja byłaby największą transakcją Google’a, rozszerzającą ofertę jej produktów i aplikacji służących firmom, analitykom i bankierom inwestycyjnym.

HubSpot, zajmujący się tworzeniem oprogramowania marketingowego dla małych i średnich firm, szuka sposobów na utrzymanie wzrostu sprzedaży w obliczu szerszego spowolnienia gospodarczego.

Google już rzuca wyzwanie dominacji platformy Microsoft Office poprzez swoją ofertę współpracy Google Workspace.

Podczas gdy Microsoft skupił się na przyciąganiu dużych klientów korporacyjnych, Google starał się przyciągnąć także mniejsze firmy, które stanowią większość bazy klientów HubSpot. Przejęcie HubSpot zapewniłoby Google mnóstwo cennych potencjalnych klientów, wypełniając lukę, jaka powstanie po usunięciu z przeglądarki Chrome aplikacje śledzące w drukiej połowie tego roku.

Dyrektor generalny HubSpot, Yamini Rangan, powiedział w tym miesiącu w rozmowie telefonicznej o wynikach spółki za pierwszy kwartał, że popyt ze strony klientów osłabł, ponieważ małe firmy niepokoją się ekonomicznym wpływem wysokich stóp procentowych. HubSpot utrzymał wzrost pomimo redukcji klientów, odnotowując w pierwszym kwartale wzrost sprzedaży o 23% i marżę operacyjną o 15%.

Klienci HubSpot korzystają z oprogramowania firmy HubSpot do tworzenia treści reklamowych, które konsumenci klikają w Internecie lub które kontynuują. Marketing przychodzący w dużej mierze opiera się na wyszukiwarkach i mediach społecznościowych, które przyciągają klientów i przekształcają ich w potencjalnych klientów, oferując wiele synergii z Google, którego spółka macierzysta Alphabet jest również właścicielem popularnej usługi strumieniowego przesyłania wideo YouTube.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE