Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Diagnostyka S.A. transformuje procesy sprzedaży i zarządzania kontrahentami w oparciu o rozwiązania Salesforce

Diagnostyka, największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych, dołączyła do grupy użytkowników rozwiązań Salesforce, rozpoczynając w czerwcu br. eksploatację nowego systemu obsługi sprzedaży i zarządzania współpracą z Kontrahentami. Za wdrożenie odpowiadała firma Sii.

Głównym celem wdrożenia nowego systemu w Diagnostyce było zapewnienie sprawnego realizowania celów biznesowych spółki, wsparcie działu sprzedaży, podniesienie produktywności i efektywności pracy przedstawicieli medycznych czy udostępnienia pracownikom 360 stopniowego widoku klienta z każdego miejsca i z każdego urządzenia, także mobilnego.

 

Diagnostyka na przestrzeni ostatnich lat nieustająco się rozwijała, stale poszerzając liczbę swoich kontrahentów. Postanowiliśmy rozpocząć kolejny etap naszej cyfrowej transformacji i dzięki temu usprawnić zarówno pracę naszego zespołu handlowego, obsługę naszych klientów, jak i jeszcze lepiej analizować zbierane od lat dane – komentuje Przemysław Kulas, Dyrektor Sprzedaży w Diagnostyka S.A. – Dzięki temu nasi pracownicy zyskają więcej czasu na poprawę jakości usług świadczonych naszym kontrahentom. Dokładna analiza danych pozwoli nam także wyciągnąć więcej trafnych wniosków i lepiej projektować nasze działania w przyszłości – dodał Przemysław Kulas.

 

Nowy system został zbudowany z wykorzystaniem funkcjonalności zapewnianych przez moduły SalesCloud i Salesforce Maps, a dzięki integracji platformy Salesforce z wieloma systemami wewnętrznymi Diagnostyki uzyskano 360 stopniowy widok klienta.

Proces budowy systemu rozpoczął się w październiku 2022 r. i trwał łącznie 9 miesięcy. System został wdrożony w Diagnostyce czerwcu, przy pomocy Sii Sp z o.o. – największego dostawcy usług doradztwa technologicznego, transformacji cyfrowej, BPO i inżynieryjnych w Polsce, partnera wdrożeniowego Salesforce.

 

Wsparcie jakiego udzieliło nam Sii było kompleksowe i profesjonalne. Od momentu wyboru technologii, poprzez skrupulatną analizę przedwdrożeniową, aż po development i optymalizację gotowego produktu, Sii wspierało nas w wyborze optymalnych rozwiązań i stworzeniu narzędzi odpowiadających potrzebom zarówno Przedstawicieli Medycznych, jak i Zarządu firmy – powiedział Przemysław Kulas.

 

Implementacja systemu została poprzedzona przeprowadzeniem szczegółowej analizy przedwdrożeniowej, która zapewniła prawidłowe zidentyfikowanie i opisanie wymagań biznesowych oraz technicznych, a w rezultacie pozwoliła na realizację wdrożenia zgodnie z planowanym zakresem i harmonogramem.

 

Celem było stworzenie systemu, który jest czymś więcej niż platformą do raportowania wizyt. Chcieliśmy oddać do dyspozycji Przedstawicieli Medycznych narzędzie, które daje kompletny ogląd kontrahenta łącząc informacje z wielu systemów dziedzinowych. Chcieliśmy, żeby pracownicy Działów Handlowych mieli szybki i wygodny dostęp do informacji, również w terenie. Zdecydowanie założenia te udało się zrealizować – podsumowuje Dyrektor Sprzedaży Diagnostyka S.A.

 

Wdrożenie rozwiązań Salesforce już w pierwszym okresie pozwoliło na wsparcie operacyjne działań sprzedażowych. Pracownicy Diagnostyki uzyskali szybki dostęp do najważniejszych i aktualnych danych w widoku 360 Kontrahenta, widok poziomu realizacji targetów sprzedażowych, a także ułatwioną obsługę kampanii sprzedażowych oraz reklamacji.

Przedstawiciele medyczni usprawniają swoją pracę dzięki m.in. zautomatyzowaniu powtarzalnych procesów, szybkiemu docieraniu do potrzebnych danych poprzez wyszukiwarkę kontekstową, ułatwieniom w obsłudze sprzedaży, planowaniu wizyt w oparciu o scoring, optymalizacji tras w oparciu o mapy.

Ważnym efektem wdrożenia rozwiązań Salesforce, widocznym już na samym początku, jest ujednolicone raportowanie i dostęp do dashboardów z odpowiednim zestawem danych dla różnych grup użytkowników: przedstawicieli medycznych, dyrektorów, Zarządu.

Pracownikom zapewniono także dostęp do potrzebnych im narzędzi i danych, zarówno w formie aplikacji mobilnej (tablety), jak i desktopowej (na komputerach), z możliwością dostępu do danych dla przedstawicieli pracujących w terenie.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE