Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

GUS: Polscy klienci coraz chętniej kupują w Internecie

Jak podaje Główny Urząd Statystyczny (GUS) sprzedaż przez internet w Polsce rośnie. Jej udział w sprzedaży detalicznej wzrósł do 7,9% w lipcu br. z 7,7% przed miesiącem. Wartość sprzedaży przez internet wzrosła o 4% w ujęciu miesięcznym.

Nie jest tajemnicą, że sprzedaż w sieci jest popularna. Jak możemy wyczytać w najnowszym raporcie GUS, jej popularność w Polsce stale rośnie, chociaż nadal kupujemy w sieci mniej chętnie niż wiele społeczeństw Europy.

„W lipcu w porównaniu z czerwcem 2023 r. notowano wyższą wartość sprzedaży detalicznej przez internet w cenach bieżących (o 4%). Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży ‘ogółem’ zwiększył się z 7,7% w czerwcu 2023 r. do 7,9% w lipcu br. Spośród prezentowanych grup o znacznym udziale sprzedaży przez internet wzrost udziału raportowały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grup: ‘tekstylia, odzież, obuwie’ (z 16,9% przed miesiącem do 18,6%), ‘prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach’ (odpowiednio z 21,2% do 21,8%) oraz ‘meble, rtv, agd’ (z 14,4% do 15%)” – czytamy w komunikacie.

 

“Bądźmy partnerami w transformacji cyfrowej naszych klientów” – zaapelował Piotr Ferszka, CEO SAP Polska podczas Spotkania z Ekosystemem Partnerskim SAP

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE