Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

HP ogłosiło historyczne, wieloletnie partnerstwo tytularne z zespołem Scuderia Ferrari

Ferrari i HP Inc. ogłosiły historyczne, wieloletnie partnerstwo tytularne. Partnerstwo to charakteryzuje się wspólnym zaangażowaniem w rozwój zrównoważonych innowacji i przyspieszanie rozwoju technologii w zespole Scuderia Ferrari Formula 1, zespole Scuderia Ferrari Esports i Akademii Kierowców Scuderia Ferrari.

Ponadto logo HP zadebiutuje na bolidach ekipy z Maranello F1 przed Grand Prix Miami zaplanowanym na 3-5 maja, kiedy to zespół rozpocznie rywalizację jako Scuderia Ferrari HP. Zespół Scuderia Ferrari Esports i bolid Scuderia Ferrari prowadzony przez Mayę Weug w całkowicie kobiecej serii F1 Academy uruchomionej w 2023 roku również będą ścigać się pod nowym pseudonimem.

HP i Ferrari są zaangażowane w przyspieszanie zrównoważonych innowacji, zarówno poprzez technologię, jak i sport. Firmy będą również współpracować w celu rozszerzenia inicjatyw edukacyjnych w swoich zespołach i społecznościach oraz stworzenia trwałego wpływu na przyszłe pokolenia.

“Nasz założyciel przekazał nam swoją nieustanną wolę postępu. Z tego wynika nasze dążenie do innowacji na drodze i na torze, a także nasze zaangażowanie w zrównoważoną przyszłość, od neutralności węglowej po edukację młodego pokolenia – powiedział Benedetto Vigna, dyrektor generalny Ferrari. – W HP znaleźliśmy te same wartości, co czyni go idealnym partnerem. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie naszej współpracy i wspólne stawianie czoła nowym możliwościom i wyzwaniom”.

W ramach partnerstwa integracja wysokowydajnych produktów i usług HP, w tym adaptacyjnych komputerów i urządzeń, technologii konferencyjnej i możliwości drukowania, pozwoli zespołom spod znaku Scuderia Ferrari HP na lepsze przygotowanie do treningu i optymalizację strategicznego podejmowania kluczowych decyzji na torze oraz poza nim.

“Dzięki technologii, wydajności i wyjątkowemu kunsztowi, które napędzają przyszłość, partnerstwo między HP i Ferrari jest naturalnym rozwiązaniem – powiedział Enrique Lores, dyrektor generalny HP Inc. – Obie marki opierają się na bogatej historii, która przetrwała próbę czasu. Dzięki tej wyjątkowej współpracy mamy również możliwość dotarcia do nowych odbiorców, napędzania rozwoju biznesu i wywierania trwałego wpływu na naszych wspólnych klientów i społeczności. Razem wykorzystamy globalną scenę wyścigów, aby przyspieszyć zrównoważone innowacje”.

 

Przed Grand Prix Miami, przedstawiciele obu organizacji pojawią na ujawnieniu barw Scuderia Ferrari HP, które zadebiutują w wyjątkowej edycji zaprojektowanej specjalnie na ten weekend wyścigowy. Obecni będą dyrektor generalny Ferrari Benedetto Vigna, dyrektor zespołu Scuderia Ferrari HP Fred Vasseur, kierowcy zespołu Charles Leclerc i Carlos Sainz oraz dyrektor generalny HP Enrique Lores.

 

Akademia Integracji AB: “Rolą dystrybutora jest przede wszystkim edukacja kanału partnerskiego (…) AB jest wzorowym przykładem, który od wielu lat świetnie wypełnia to zadanie” – ocenił Paweł Miszkiewicz z HP Inc Polska

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE