Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Główne tematy HP Amplify Retail Forum: AI, praca i rozrywka w przyszłości

Na początku czerwca w dniach 4–5 czerwca 2024 firma HP Inc. była gospodarzem HP Amplify ™ Retail Forum w Barcelonie. W myśl hasła „Future Ready – United We Win” głównym zagadnieniem wydarzenia było kształtowanie przyszłości pracy i rozrywki przy użyciu hybrydowej oraz generatywnej sztucznej inteligencji (AI). Na forum eksperci zaprezentowali różne potencjalne scenariusze dla długoterminowego i zrównoważonego wzrostu partnerów, a także nowe produkty i immersyjne rozwiązania dla rynku detalicznego.

 

„Partnerzy biznesowi odgrywają kluczową rolę w naszej strategii Future Ready, torując drogę do zrównoważonego wzrostu” stwierdził Kobi Elbaz, SVP and General Manager, Global Channel, Sales Innovation and Operations w HP Inc.

„Otwierając tegoroczne HP Amplify Retail Forum patrzymy w przyszłość i odkrywamy nowe możliwości, które są na wyciągnięcie ręki. Innowacyjne rozwiązania HP, oparte na AI, pozwolą nam wspólnie rozwijać nasze biznesy.”

 

Potężna technologia: produkty i rozwiązania

HP dostarcza nowoczesne produkty i rozwiązania przystosowane do wykorzystania AI i technologii hybrydowych. Oferuje innowacyjne komputery i akcesoria, dopasowane do potrzeb użytkownika, na nowo definiując sposób, w jaki żyjemy i pracujemy przy pomocy zaawansowanej technologii.

 

Firma zaprezentowała niedawno najpotężniejsze na świecie ultramobilne laptopy AI nowej generacji, w tym m.in. HP OmniBook X AI PC. Jego możliwości znacznie wykraczają poza tradycyjny komputer. Jest w stanie uruchomić narzędzia AI na urządzeniu, zachowując wysoką wydajność, efektywność i ochronę prywatności przy zdecydowanie dłuższym czasie pracy na baterii. HP OmniBook X AI PC jest zaprojektowany i skonstruowany na bazie procesora Snapdragon® X Elite i jego jednostki Neural Processing Unit (NPU), zdolnej do wykonywania 45 bilionów operacji na sekundę (TOPS), co pozwala uruchamiać modele językowe i generatywne AI lokalnie.

 

W swoim bogatym portfolio HP oferuje innowacyjne produkty dla graczy w liniach OMEN i HyperX, które dostarczają wyjątkowych, spersonalizowanych wrażeń podczas grania oraz jedne z najbezpieczniejszych komputerów i urządzeń drukujących, w tym pierwsze na rynku komputery biznesowe, które chronią firmware przed atakami opartymi o technologię komputerów kwantowych.

 

Uzupełnienie oferty stanowią inteligentne urządzenia od HP i Poly, dzięki czemu firma dostarcza kompleksowy pakiet rozwiązań zorientowanych na klienta, dostosowany do jego oczekiwań i odpowiadający na aktualne potrzeby rynkowe.

 

Zaangażowanie w zrównoważony rozwój

HP dąży do tego, by stać się najbardziej zrównoważoną i sprawiedliwą firmą technologiczną na świecie. Angażuje się w działania na rzecz klimatu, praw człowieka i równości cyfrowej. Mogąc pochwalić się 115 nagrodami i certyfikatami branżowymi, jest uznawana za lidera w dziedzinie zrównoważonego wpływu.

 

Priorytetowo traktuje zrównoważony rozwój w kwestiach projektowania, rozwijania i wdrażania produktów. Firma używa coraz więcej surowców z recyklingu i materiałów odnawialnych, zwracając dużą uwagę na skład produktów oraz wydłużając ich cykl życia: poprawia ich zdolność do naprawy, ponownej użyteczności i podatności na recykling. Do końca 2024 roku wszystkie opakowania komputerów premium będą w 100 procentach wolne od plastiku, a do 2025 roku w pełni kompostowalne.

 

Sprzedaż w strategii Future Ready

Podczas HP Amplify Retail Forum uczestnicy mogli obejrzeć wystawę Store-in-Store HP. Zostały na niej szeroko zaprezentowane produkty i usługi HP, także z kategorii gamingu i peryferiów (Omen i HyperX), akcesoriów (Poly), jak również portfolio drukarek z Instant Ink. Taki format prezentacji produktowej – w stworzonym na potrzeby wydarzenia „punkcie sprzedaży” – umożliwił porozmawianie z ekspertami i omówienie na żywo rozwiązań, które mogą poprawić doświadczenia zakupowe i zwiększyć sprzedaż u partnerów.

 

HP zobowiązuje się do przyjęcia strategii omnichannel (wielokanałowości), która koncentruje się na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń klientów, aby zmaksymalizować efektywność ścieżki zakupowej. Inwestując w to podejście, firma ma na celu zainteresować większą liczbę konsumentów swoimi produktami zarówno online, jak i w sklepach detalicznych, zwiększając tym samym ruch i sprzedaż.

 

Apple staje się pierwszą globalną marką o wartości 1 biliona dolarów, wartość Nvidii potraja się

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE