Na początku czerwca w dniach 4–5 czerwca 2024 firma HP Inc. była gospodarzem HP Amplify ™ Retail Forum w Barcelonie. W myśl hasła „Future Ready – United We Win” głównym zagadnieniem wydarzenia było kształtowanie przyszłości pracy i rozrywki przy użyciu hybrydowej oraz generatywnej sztucznej inteligencji (AI). Na forum eksperci zaprezentowali różne potencjalne scenariusze dla długoterminowego i zrównoważonego wzrostu partnerów, a także nowe produkty i immersyjne rozwiązania dla rynku detalicznego.
„Partnerzy biznesowi odgrywają kluczową rolę w naszej strategii Future Ready, torując drogę do zrównoważonego wzrostu” stwierdził Kobi Elbaz, SVP and General Manager, Global Channel, Sales Innovation and Operations w HP Inc.
„Otwierając tegoroczne HP Amplify Retail Forum patrzymy w przyszłość i odkrywamy nowe możliwości, które są na wyciągnięcie ręki. Innowacyjne rozwiązania HP, oparte na AI, pozwolą nam wspólnie rozwijać nasze biznesy.”
Potężna technologia: produkty i rozwiązania
HP dostarcza nowoczesne produkty i rozwiązania przystosowane do wykorzystania AI i technologii hybrydowych. Oferuje innowacyjne komputery i akcesoria, dopasowane do potrzeb użytkownika, na nowo definiując sposób, w jaki żyjemy i pracujemy przy pomocy zaawansowanej technologii.
Firma zaprezentowała niedawno najpotężniejsze na świecie ultramobilne laptopy AI nowej generacji, w tym m.in. HP OmniBook X AI PC. Jego możliwości znacznie wykraczają poza tradycyjny komputer. Jest w stanie uruchomić narzędzia AI na urządzeniu, zachowując wysoką wydajność, efektywność i ochronę prywatności przy zdecydowanie dłuższym czasie pracy na baterii. HP OmniBook X AI PC jest zaprojektowany i skonstruowany na bazie procesora Snapdragon® X Elite i jego jednostki Neural Processing Unit (NPU), zdolnej do wykonywania 45 bilionów operacji na sekundę (TOPS), co pozwala uruchamiać modele językowe i generatywne AI lokalnie.
W swoim bogatym portfolio HP oferuje innowacyjne produkty dla graczy w liniach OMEN i HyperX, które dostarczają wyjątkowych, spersonalizowanych wrażeń podczas grania oraz jedne z najbezpieczniejszych komputerów i urządzeń drukujących, w tym pierwsze na rynku komputery biznesowe, które chronią firmware przed atakami opartymi o technologię komputerów kwantowych.
Uzupełnienie oferty stanowią inteligentne urządzenia od HP i Poly, dzięki czemu firma dostarcza kompleksowy pakiet rozwiązań zorientowanych na klienta, dostosowany do jego oczekiwań i odpowiadający na aktualne potrzeby rynkowe.
Zaangażowanie w zrównoważony rozwój
HP dąży do tego, by stać się najbardziej zrównoważoną i sprawiedliwą firmą technologiczną na świecie. Angażuje się w działania na rzecz klimatu, praw człowieka i równości cyfrowej. Mogąc pochwalić się 115 nagrodami i certyfikatami branżowymi, jest uznawana za lidera w dziedzinie zrównoważonego wpływu.
Priorytetowo traktuje zrównoważony rozwój w kwestiach projektowania, rozwijania i wdrażania produktów. Firma używa coraz więcej surowców z recyklingu i materiałów odnawialnych, zwracając dużą uwagę na skład produktów oraz wydłużając ich cykl życia: poprawia ich zdolność do naprawy, ponownej użyteczności i podatności na recykling. Do końca 2024 roku wszystkie opakowania komputerów premium będą w 100 procentach wolne od plastiku, a do 2025 roku w pełni kompostowalne.
Sprzedaż w strategii Future Ready
Podczas HP Amplify Retail Forum uczestnicy mogli obejrzeć wystawę Store-in-Store HP. Zostały na niej szeroko zaprezentowane produkty i usługi HP, także z kategorii gamingu i peryferiów (Omen i HyperX), akcesoriów (Poly), jak również portfolio drukarek z Instant Ink. Taki format prezentacji produktowej – w stworzonym na potrzeby wydarzenia „punkcie sprzedaży” – umożliwił porozmawianie z ekspertami i omówienie na żywo rozwiązań, które mogą poprawić doświadczenia zakupowe i zwiększyć sprzedaż u partnerów.
HP zobowiązuje się do przyjęcia strategii omnichannel (wielokanałowości), która koncentruje się na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń klientów, aby zmaksymalizować efektywność ścieżki zakupowej. Inwestując w to podejście, firma ma na celu zainteresować większą liczbę konsumentów swoimi produktami zarówno online, jak i w sklepach detalicznych, zwiększając tym samym ruch i sprzedaż.
Apple staje się pierwszą globalną marką o wartości 1 biliona dolarów, wartość Nvidii potraja się