Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

[Wideo] “Organizacja przyszłości – Na ile biura muszą się zmienić aby współgrać z pracą ludzi z domu” – powiedział Michał Ptak, po debacie podczas Samsung Business Summit 2022.

Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 to kolejne, świetnie zorganizowane wydarzenie koreańskiej firmy w Polsce. Skorzystaliśmy z tej okazji by porozmawiać z czołowymi postaciami firmy w Polsce. Jedną z osób, z którymi udało nam się porozmawiać podczas wydarzenia był Michał Ptak, Head of Marketing dla regionu Central Eastern Europe w Samsung Electronics. 

Samsung po raz kolejny podkreślił, że stawia na partnerów, co widać było doskonale po skali i jakości przygotowania wydarzenia, licznych komunikatach płynących do partnerów ze strony globalnego vendora. Koreański gigant sprzedaje w naszym kraju wyłącznie poprzez partnerów, co sprawia, że kanał partnerski jest dla Samsunga kluczowy. Z perspektywy organizatora takiego wydarzenia najważniejsza jest frekwencja – w końcu to dla uczestników poświęca się całą, włożoną w event pracę.

 

“Chociaż Samsung Business Summit i Channel Meeting to wydarzenia z historią, nigdy nie narzekaliśmy na frekwencję, to, jako organizator, zawsze zastanawiam się, czy wszystkie krzesła będą zajęte, czy wszyscy przyjdą, czy nie uznają, że formuła jest ograna.” – powiedział Michał Ptak, Head of Marketing dla regionu Central Eastern Europe w Samsung Electronics. Obawy szefa marketingu o frekwencje były jednak niepotrzebne, bo dwudniowe spotkanie cieszyło się potężnym zainteresowaniem – “Dziękuję klientom, dziękuję partnerom. Cieszę się, że przyszli po wiedzę, że my mogliśmy usłyszeć w kuluarach o problemach, z którymi się zmagają. Cieszę się, że mogli się z nami bawić, bo Channel Meeting to dawka dobrej, wieczornej zabawy”

 

 

Warto przypomnieć, że tegoroczny Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 był wydarzeniem realizowanym w formule dwudniowej. Oznacza to dwa razy więcej wystąpień i przekazywanych na nich wiedzy, ale dla nas to dodatkowy czas na rozmowy z czołowymi osobami tak w Samsungu, jak i wśród parterów tej firmy. Dlatego w najbliższych dniach będziemy umieszczali kolejne nagrania z Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022.

 

Pierwsze wideo z wydarzenia Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 z komentarzem Adama Parzonki, Head of Sales Displays w Samsung Electronics Polska.  dostepne w poniższym wpisie:

[Wideo] “Wiemy już, że ten rok będzie bardzo owocny, zarówno dla naszych partnerów, jak i dla firmy Samsung, szczególnie dywizji Display”- powiedział Adam Parzonka podczas Samsung Channel Meeting 2022.

 

Więcej informacji o samym wydarzeniu Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 i laureatach w poniższym wpisie:

Samsung Channel Meeting 2022 za nami! Firma Samsung Electronics Polska nagrodziła swoich najlepszych partnerów biznesowych.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE