Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

QNAP – renomowany dostawca wielofunkcyjnych serwerów NAS dla biznesu – zdecydował się na uruchomienie gwarancji Next Business Day oraz Next Business Day Onsite.

Zachowanie ciągłości kluczowych dla firmy procesorów informatycznych – takich jak np. backup, synchronizacja czy archiwizacja danych – to dla wielu firm sprawa absolutnie krytyczna, niejednokrotnie kluczowa dla jej sukcesu czy nawet przetrwania. Właśnie dlatego firma QNAP – renomowany dostawca wielofunkcyjnych serwerów NAS dla biznesu – zdecydowała się na uruchomienie gwarancji Next Business Day oraz Next Business Day Onsite, w ramach których klient może liczyć na naprawę lub wymianę urządzenia już w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu awarii.

 

„Współczesne serwery QNAP NAS są dla wielu firm czymś znacznie więcej niż tylko sieciowym magazynem danych – to wielozadaniowe, bardzo wydajne urządzenia, które mogą pełnić bardzo zróżnicowane funkcje – od serwera plików, przez serwer wirtualizacji, centrum monitoringu, prywatną chmurę i wiele, wiele innych zastosowań. Rozumiemy doskonale, że tak ważne dla funkcjonowania nowoczesnej organizacji urządzenie po prostu musi działać, a użytkownik powinien być maksymalnie zabezpieczony przed skutkami ewentualnej awarii. Stąd pomysł na znaczące rozszerzenie naszej oferty w zakresie gwarancji” – wyjaśnia Grzegorz Bielawski, Country Manager QNAP

 

Dwie nowe opcje gwarancyjne – Next Business Day oraz Next Business Day Onsite – zapewniają użytkownikom produktów firmy spokojny sen. Organizacje, które zdecydują się na skorzystanie z tych opcji, mają do dyspozycji rozbudowaną procedurę diagnostyczną i gwarancyjną, dzięki której znaczną część problemów będzie można błyskawicznie rozwiązać zdalnie (via e-mail, telefon lub czat), a w razie poważniejszych awarii – skorzystać ze wsparcia technika w siedzibie firmy, naprawy gwarancyjnej  lub wymiany serwera na nowy (i to najpóźniej w następnym dniu roboczym).

 

Szczegółowe informacje o zakresie usług w poszczególnych wariantach gwarancji QNAP znaleźć można na stronie firmy – https://www.qnap.com/static/landing/2018/pl-warranty/index.html . Warto wspomnieć, iż warianty Next Business Day oraz Next Business Day Onsite wykupić można w ciągu 90 dni od zakupu serwera QNAP NAS. Cena takiej gwarancji uzależniona jest m.in. od zakresu świadczeń, liczby zakupionych jednostek oraz specyficznych potrzeb klienta w zakresie ochrony – dlatego też jest ona ustalana indywidualnie z przedstawicielem QNAP Polska.

 

Więcej informacji o usłudze można znaleźć na: https://www.qnap.com/service/warranty/pl-pl/

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE