Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Ponad 15% nastolatków w USA twierdzi, że korzysta z YouTube’a lub TikToka „prawie bez przerwy” 

Jak wynika z ankiety dotyczącej nawyków nastolatków w mediach społecznościowych i Internetu opublikowanej w poniedziałek przez Pew Research Center, nastolatki w USA są wręcz przyklejone do YouTube’a i TikToka, a prawie 1 na 5 twierdzi, że korzysta z aplikacji do strumieniowego przesyłania wideo „prawie stale”.

Ankieta wykazała, że YouTube jest „najpowszechniej używaną platformą” dla nastolatków mieszkających w USA, a 93% respondentów twierdzi, że regularnie korzysta z jej usług. Z tej liczby 93% około 16% nastoletnich respondentów stwierdziło, że „prawie stale odwiedza YouTube lub z niego korzysta”, co podkreśla ogromną popularność tej aplikacji wideo na rynku młodzieżowym.

Drugie miejsce w rankingu zajął TikTok – 63% nastolatków stwierdziło, że korzysta z usługi krótkich filmów wideo należącej do ByteDance. Jak wynika z raportu, około 17% z 63% respondentów, którzy twierdzili, że korzystają z TikToka, stwierdziło, że korzysta z usługi krótkich filmów „prawie stale”.

Na kolejnych miejscach znalazły się Snapchat i Instagram Meta, które miały odpowiednio 60% i 59%.

Naukowcy odkryli, że nastoletnie dziewczęta częściej niż ich rówieśnicy korzystają z aplikacji takich jak BeReal, TikTok, Snapchat i Facebook. Z drugiej strony nastoletni chłopcy częściej korzystali z komunikatorów i aplikacji społecznościowych skupionych na grach wideo, takich jak Discord i Twitch.

Tymczasem Facebook i Twitter, obecnie znanym jako X, nie są już tak popularne wśród amerykańskich nastolatków jak dziesięć lat temu. W szczególności odnośnie Facebooka autorzy Pew Research napisali, że odsetek nastolatków korzystających z aplikacji społecznościowej należącej do Meta „spadł z 71% w latach 2014-2015 do 33% obecnie”. Według firmy w tym samym okresie korzystanie z Instagrama należącego do Meta nie zrównoważyło różnicy w udziale, zwiększając się z 52% w latach 2014-2015 do najwyższego poziomu 62% w zeszłym roku, a następnie spadając do 59% w 2023 r.

Ostatecznie najnowsze badanie dotyczące korzystania przez nastolatków z mediów społecznościowych było podobne do zeszłorocznego raportu, z którego według Pew Research wynikało, że „korzystanie przez nastolatków ze stron i aplikacji niewiele się zmieniło w ciągu ostatniego roku”.

Bezpieczeństwo w sieci w erze dynamicznego rozwoju cyfrowej bankowości – Wyniki najnowszego raportu LeanCode i Kearney „Bankowość mobilna w Polsce 2022 oczami klienta”

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE