Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

“Od kina do nowoczesnej komunikacji zewnętrznej” – za nami LG Information Display Experience Show

LG Information Display Experience Show w Fabryce Norblina: od kina do nowoczesnej komunikacji zewnętrznej. Fabryka Norblina to wyjątkowo urokliwe miejsce, które łączy w sobie nowoczesność z industrialnym klimatem starej Warszawy. To właśnie tam, a konkretnie w Kinie KinoGram, 3 października LG zaprosiło partnerów na wyjątkowe warsztaty LG Information Display Experience Show, podczas których mogliśmy dowiedzieć się wiele na temat budowania nowoczesnej komunikacji zewnętrznej.

Gospodarz wydarzenia, Robert Buława, ID Sales Director LG Electronics, wraz ze swoim zespołem zaprosił partnerów firmy do… kina. A konkretnie warszawskiego KinoGramu. Wybór miejsca był nieprzypadkowy.

 

– Jest to jeden z rynków, który w najbliższym czasie przejdzie rewolucję technologiczną. Dotychczasowe produkty będą sukcesywnie wymieniane na nowe, nowoczesne LEDy – mówi Robert Buława. – W wydarzeniu wzięła limitowana liczba partnerów, ponieważ zaprosiliśmy tych, którzy mają potencjał sprzedażowy takich produktów. To nie jest łatwy produkt, bo wymaga odpowiedniej wiedzy i bazy klientów.

 

W rozmowie z IT Reseller TV, Robert Buława przyznaje także, że znajdujemy się w początku rewolucji technologicznej w obszarze wyświetlaczy kinowych.

 

 

LG Magnit – robiący wrażenie wyświetlacz z technologią MicroLED i Chip on Board

Uczestnicy wydarzenia mogli na żywo przyjrzeć się i zobaczyć w akcji pokaźnych rozmiarów wyświetlacze LG Magnit z technologią MicroLED. Eksperci koreańskiego producenta podzielili się swoją wiedzą i zaprezentowali najnowsze trendy i ciekawe realizacje z wykorzystaniem wyświetlaczy LED. Podczas wydarzenia obecny był Yooseon Kim, prezes LG Electronics Poland, który w kilku zdaniach po polsku przywitał zgromadzonych gości.

Podczas warsztatów Dobromir Moconko, Vertical Sales Manager w LG Information Display przedstawił możliwości jakie technologia Micro LED obecnie daje integratorom, którzy mogą w kreatywny sposób podejść do tworzenia zapierających dech w piersiach instalacji. Jedną z głównych atrakcji była rzecz jasna prezentacja urządzenia LG Magnit, który dostępny jest w wersjach 136, 163 i 217 calowych. Producent postarał się, aby urządzenie było łatwe w instalacji. Ułatwia to blokowa konstrukcja, a także brak konieczności korzystania z dodatkowych kabli zasilających oraz sygnałowych. Konfiguracja urządzenia odbywa się bezprzewodowo i jest ono zgodne z wieloma systemami sterowania AV.

 

 

LG Magnit wykorzystuje technologię Chip on Board, która jest dużo bezpieczniejsza od tradycyjnej SMD, dzięki czemu instalacje tworzone z wykorzystaniem ekranów wykonanych w tej technologii charakteryzują się dużą wytrzymałością na uszkodzenia. Jeśli chodzi o przód LG Magnit, możemy liczyć na ochronę na poziomie IP50, co oznacza dużą szczelność i odporność na kurz. W przypadku tyłu urządzenia, poziom ochrony wynosi IP20.

 

Logitech i Edback partnerami LG Information Display Experience Show

Podczas spotkania w KinoGramie nie mogło zabraknąć partnerów LG, którzy mieli okazję zaprezentować swoje rozwiązania. Jednym z nich jest od lat współpracująca z LG Electronics polska firma Edbak. Producent systemów montażowych spod Lublina jest dziś prawdziwym potentatem w swojej niszy i rozwija swoją działalność poza granicami kraju.

 

– Ten rok jest dla nas bardzo aktywny. (…) Bardzo cieszy nas ekspansja zagraniczna. Podpisaliśmy kolejne umowy dystrybucyjne. Nawiązaliśmy współpracę z nowymi partnerami technologicznymi, co pozwala nam być bardziej rozpoznawalnym i cenionym brandem na arenie europejskiej – przyznaje Michał Strzelec, Dyrektor Sprzedaży AV w Edbak.

 

 

Z kolei Paweł Cebulski z Logitecha podczas swojego wystąpienia zaprezentował komplet rozwiązań wideokonferencyjnych zarówno do małych, dużych i średnich pomieszczeń, w tym najnowszy panel Rally Bar Huddle, który jest najmniejszą kamerą z serii Rally Barów przeznaczoną do najmniejszych pomieszczeń. Te urządzenia doskonale sprawdzą się w przypadku spotkań, w których uczestniczy od 4 do 6 osób i tam gdzie nie trzeba podłączać dodatkowych mikrofonów i wystarczy jeden monitor.

 

– Nasze oferty się uzupełniają. Przede wszystkim dlatego, że jeśli chodzi o sprawną wideokonferencję, to musimy zapewnić odpowiednią jakość obrazu – przekonuje Paweł Cebulski. – Wyświetlanie obrazu jest też ważne z punktu widzenia innych aspektów takich jak zarządzanie energią, czy monitorowania urządzeń wyświetlających, dlatego jeśli chodzi o współpracę z firmą LG, jesteśmy zawsze blisko.

 

Inspirujące pomysły z zagranicy

Uczestnicy LG Information Display Experience Show mieli też okazję przyjrzeć się, jak urządzenia sprawdzają się “w boju” i podejrzeć pomysły, które z powodzeniem można przenieść na polskie podwórko. Koreański producent pochwalił się bowiem wieloma ciekawymi realizacjami, które możemy podziwiać m.in. w Niemczech, Hiszpanii, Irlandii, czy Chorwacji.

Seria LSCB-CKF daje możliwość kreatywnego ustawienia ekranu np. w formie półokręgu, niezależnie od tego, czy chcemy prezentować obraz od strony wypukłej czy wklęsłej. Każdy z modułów obsługuje rozdzielczość 16:9 i ma grubość zaledwie 40,8 mm, co daje możliwość tworzenia ciekawych instalacji. Panele LSCB łatwo też połączymy w narożnikach ściany poprzez dodanie łączników o kącie 90 stopni. Dzięki temu przekaz będzie jeszcze bardziej spójny i przykuje uwagę przechodniów.

 

 

Imponujące studio wirtualne w siedzibie Adidasa

Przedstawiciele LG pokazali m.in. ciekawą realizację studia wirtualnego w niemieckiej siedzibie Adidasa, w którym wykorzystali kilka rodzajów wspomnianych wcześniej paneli. Koreański producent zbudował przestrzeń złożoną z częściowo zakrzywionego ekranu o powierzchni 12,3 m x 3,375 m oraz podłogi 9 m x 4,5 m, która również była ekranem LED. Dwie pionowe ściany złożone z paneli LSCB eksperci LG połączyli na zgięciu panelami LSCB-CKF o krzywiźnie 25%. Dzięki nim obie płaszczyzny stworzyły przyjemny dla oka kąt rozwarty, przez co wyświetlacz sprawia wrażenie jednej całości. Z kolei podłogę wykonano z wytrzymałych paneli LFCG039, które są w stanie wytrzymać nacisk do 2,5 tony na metr kwadratowy i zapewniają ochronę na poziomie IP65. Co ważne, oba rodzaje modułów są łatwe w montażu i zapewniają dostęp od frontu, co dodatkowo ułatwia obsługę.

 

Setki monitorów LG na stadionie we Frankfurcie

Urządzenia Digital Signage są powszechnie wykorzystywane na świecie i coraz częściej zastępują tradycyjne statyczne bilbordy reklamowe. Dobrym przykładem jest oprawa wizualna podczas wydarzeń sportowych, takich jak mecze piłkarskie. LG zamontowało 250 monitorów na stadionie Eintrachtu we Frankfurcie, a także zmodernizowało urządzenia na trybunach, w tym dwie tablice LED, tzw. wstążki, o wysokości 1 metra i długości 850 metrów każda, na których wyświetlane są informacje organizatorów i sponsorów wydarzeń sportowych i koncertów.

 

 

Nowoczesna edukacja z urządzeniami LG

Wyświetlacze sprawdzają się także w biznesie i edukacji. Niezależnie od tego czy naszymi odbiorcami są partnerzy biznesowi, czy słuchacze debaty akademickiej, dobra jakość obrazu dodatkowo uatrakcyjni przekaz i pozwoli przykuć uwagę na dłużej. W swojej głównej auli hiszpańskie uniwersytet ekonomiczny IESE zamontował we współpracy z LG największy w Europie ekran LED o powierzchni 70 metrów kwadratowych.

 

Wyróżnij się nowoczesną reklamą outdoorową

Urządzenia Digital Signage warto też wykorzystywać rzecz jasna również w ramach outdoorowej identyfikacji wizualnej. I tu warto wykorzystać możliwości jakie daje nowoczesna technologia wyświetlania i wyjść poza schemat. Dobrą inspiracją może tu być chociażby główne wejście do budynku PwC w Belfaście, które zostało zabudowane ekranem, na którym wyświetlane są różnego rodzaju obrazy i animacje powitalne, które bez wątpienia zwrócą uwagę gości i zrobią na nich wrażenie.

Rozwój technologii wyświetlania obrazu w ostatnich latach sprawił, że zmienia się otoczenie, w jakim żyjemy oraz jak komunikujemy się z odbiorcą. Aby przykuć uwagę klienta już nie wystarczy wywiesić szyld reklamowy na głównej arterii miasta. Budując identyfikację wizualną warto zainwestować w nowoczesne formy przekazu, które pozwolą wyświetlić ruchomy obraz, a także dodadzą głębi przekazowi. Ekrany, które LG prezentuje na targach takich jak ISE, nie są jedynie ciekawostką, ale na trwałe wpisują się w krajobraz i tworzą nowoczesny charakter miejsc, w których się pojawiają, o czym świadczą z życia wzięte przykłady zaprezentowane podczas warszawskich pokazów LG Information Display Experience Show.

 

IT RESELLER nr 354/2023 “W dobie AI edukacja zyska jeszcze więcej” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Jordan Chrysafidis, General Manager, WW Education Device Sales, Microsoft

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE