Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Niedobory półprzewodników utrzymają się do 2023 roku – twierdzi CEO BMW.

Jedną z branż dotkniętych niedoborami półprzewodników była, i jest nadal, branża motoryzacyjna. Prezes BMW, jednej z czołowych firm produkujących auta, Oliver Zipse, twierdzi, że do końca kryzysu chipowego daleka droga.

Niedobór półprzewodników prawdopodobnie pozostanie problemem dla przemysłu motoryzacyjnego w 2023 roku, powiedział dyrektor generalny niemieckiego producenta samochodów BMW, Oliver Zipse w wywiadzie opublikowanym w Neue Zuercher Zeitung.

„Wciąż jesteśmy u szczytu niedoboru chipów” – powiedział Zipse – „Spodziewam się, że zaczniemy widzieć poprawę najpóźniej w przyszłym roku, ale nadal będziemy musieli poradzić sobie z fundamentalnym niedoborem w 2023 r.”

Nie jest to pierwszy komentarz prognozujący przedłużenie się kryzysu chipowego na przyszły rok, płynący ze strony władz dużych, działających globalnie firm. Z samej tylko branży motoryzacyjnej w podobnym tonie wypowiedział się Arno Antlitz, CFO Volkswagena, prognozując nawet, że podaż chipów nie będzie w stanie zaspokoić popytu do 2024 roku.

 

Centrum Logistyki i Innowacji Dell Technologies powstanie w Polsce!

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE