Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Netflix planuje inwestycję o wartości 2,5 miliarda dolarów w Korei Południowej

Netflix Inc powiedział we wtorek, że planuje zainwestować 2,5 miliarda dolarów w Korei Południowej w ciągu najbliższych czterech lat, aby produkować koreańskie seriale telewizyjne, filmy i programy bez scenariusza, podwajając kwotę, jaką firma zainwestowała na rynku od 2016 roku. 

Jak podaje Reuters, amerykański serwis streamingowy ogłosił to po spotkaniu prezydenta Korei Południowej Yoon Suk Yeol i współzarządzającego Netflixem Teda Sarandosa. Yoon przybył do Waszyngtonu w poniedziałek z sześciodniową wizytą państwową.

„Byliśmy w stanie podjąć tę decyzję, ponieważ mamy wielką pewność, że koreański przemysł kreatywny będzie nadal opowiadał wspaniałe historie” – powiedział Sarandos w oświadczeniu, powołując się na światowe hity platformy streamingowej wyprodukowane przez południowokoreańskich twórców, takie jak „Squid Game”, „Chwała” i „Fizyczne: 100”. „Squid Game”, premiera z 2021 roku, pozostaje najczęściej oglądanym serialem Netflix wszechczasów, gromadzącym 1,65 miliarda godzin transmisji strumieniowej w ciągu pierwszych 28 dni.

Zgodnie z najnowszymi danymi rządowymi, w 2021 roku eksport treści, w tym muzyki, gier wideo i filmów, osiągnął rekordowy poziom 12,4 miliarda dolarów, pozostawiając sprzęt gospodarstwa domowego i akumulatory w wielkości eksportu.

Prezydent Yoon z zadowoleniem przyjął tę inwestycję jako „główną szansę” dla przemysłu treści w Korei Południowej i Netflix, ponieważ kraj ten dąży do zwiększenia eksportu kultury i miękkiej siły. Akcje południowokoreańskich firm produkcyjnych i rozrywkowych wzrosły we wtorek, a Showbox i Studio Dragon wzrosły odpowiednio o 8,75% i 2,26%, w porównaniu do spadku mniejszego krajowego indeksu Kosdaq o 2,21%.

Południowokoreański przemysł rozrywkowy, znany jako „koreańska fala” lub Hallyu, przeżywa w ostatnich latach globalny rozkwit. Jego rynek muzyczny, prowadzony przez grupy K-pop, takie jak BTS i Blackpin, przewodzi szarży.

Netflix przedstawił w zeszłym tygodniu lżejszą niż oczekiwano prognozę, ponieważ wygląda na to, że w drugim kwartale rozprawi się z nieusankcjonowanym udostępnianiem haseł, aby wprowadzić ulepszenia, opóźniając niektóre korzyści finansowe.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE