Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Netflix Basic z reklamami wystartowało, od dzisiaj w wielu krajach, będzie można oglądać filmy z reklamami za niższą stawkę abonamentu

Nowy poziom abonamentu Netflixa “Basic with Ads” jest już dostępny w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i kilku innych głównych rynkach światowych, potwierdzono też, że ten nowy stopień subskrypcji wspierany reklamami nie będzie obsługiwał całej biblioteki treści Netflixa.

Ze względu na “ograniczenia licencyjne”, Netflix nie jest w stanie przesyłać kilku popularnych programów i filmów do abonentów nowego poziomu ad-supported. Netflix szybko oświadczył, że subskrybenci tańszych usług Netflixa mają dostęp do “ogromnej większości treści Netflixa” i że obecnie “pracują nad” rozwiązaniem, które wprowadzi brakujące tytuły do poziomu usługi “Basic with ads”.

W Wielkiej Brytanii Netflix Basic with ads jest teraz dostępny za 4,99 funta miesięcznie. Ten poziom jest o 2 funty miesięcznie tańszy niż podstawowy abonament bez reklam Basic Netflixa, który kosztuje 6,99 funtów i mniej niż połowa ceny domyślnego abonamentu Netflixa, który kosztuje 10,99 funtów.

Programy, które są obecnie wykluczone z poziomu Netflix Basic with Ads, obejmują takie programy jak arrested Development, House of Cards, Peaky Blinders, New Girl, The Magicians, The Last Kingdom, The Sinner, Good Girls, The Good Place i Friday Night Lights. Z nowych planów Netflixa o obniżonych kosztach wyłączone są również takie filmy jak Skyfall, 28 Days, The Imitation Game i The Bad Guys.

Obecnie nie wiadomo dokładnie, ile programów i filmów jest wyłączonych z abonamentu z reklamami. Z czasem Netflix ma nadzieję zaoferować te same treści na wszystkich swoich poziomach usług, ale to będzie wymagało od Netflixa zmiany niektórych umów licencyjnych.

Kiedy Netflix z reklamami pojawi się w Polsce? Nie ma na ten moment żadnych szczegółów, jednak możemy być niemal pewni, że w końcu to nastąpi. Polska jest dobrym rynkiem dla serwisów VOD, więc z pewnością Netflix będzie chciał zatrzymać tu jak najwięcej abonentów. Czy jednak wprowadzanie dodatkowych planów z reklamami może być remedium na problemy firmy?

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE