Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Narzędzie do generowania obrazów produktów z modeli 3D od Adobe

Firma Adobe Inc wprowadziła we wtorek narzędzie, które ma pomóc działom marketingu w sklepach e-commerce w generowaniu zdjęć produktów bez konieczności płacenia za wiele sesji zdjęciowych. 

Jak informuje Reuters, narzędzie o nazwie Project Sunrise pozwoli zespołom marketingowym generować nowe wariacje obrazów z trójwymiarowego modelu produktów, takich jak buty, gadżety kuchenne czy meble. Project Sunrise został zaprojektowany, aby umożliwić specjalistom ds. Marketingu tworzenie obrazów, których potrzebują do stron internetowych i e-maili marketingowych. Produkt łączy wieloletnią działalność Adobe polegającą na generowaniu i edytowaniu obrazów oraz jej nowszą działalność polegającą na dostarczaniu narzędzi technologicznych dla marketingu i handlu elektronicznego.

Nowy system Adobe automatyzuje wiele ze szczegółów. Na przykład w przypadku buta artysta może stworzyć trójwymiarowy model podstawowego modelu buta. System oprogramowania może następnie generować wariacje o różnych kolorach i teksturach, takie jak gładka skóra lub zamsz, i wprowadzać je do systemu handlu elektronicznego witryny. „Ta platforma jest używana z jednej strony przez twórców, az drugiej przez sprzedawców i marketerów” – powiedział Francois Cottin, starszy dyrektor ds. marketingu w firmie Adobe Substance 3D.

W przypadku firm e-commerce, które mają w swoich katalogach tysiące produktów w różnych kolorach i wykończeniach, wysoce realistyczne renderingi wyprzedziły już tradycyjne zdjęcia w wielu zastosowaniach. Firmy takie jak Amazon.com Inc i Target Corp używają takich renderingów.

„Duże witryny e-commerce mają zespoły liczące setki ludzi” ręcznie tworzących renderingi 3D, powiedział Cottin. „Są one tak duże, jak studia efektów wizualnych pracujące dla Disneya lub Marvela”.

Jednak nawet nadążanie za renderingiem przysporzyło firmom zajmującym się handlem elektronicznym ogromnej ilości pracy, ponieważ kampanie marketingowe stały się bardziej ukierunkowane, powiedział Cottin. Na przykład, powiedział Cottin, firma sprzedająca ekspres do kawy może chcieć pokazać gadżet na innym tle w różnych krajach, ponieważ kuchnie niemieckie mogą wyglądać inaczej niż kuchnie kalifornijskie. Większość firm musi korzystać z usług artystów 3D, aby stworzyć każdy obraz.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE