Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

“Mamy ambicję, aby było 10 akwizycji w roku.” – podkreśla Wojciech Wolny, twórca sukcesu Grupy Euvic w programie IT Reseller TV “Liderzy Branży”.

Gościem kolejnego odcinka “Liderów Branży” IT Reseller TV był Wojciech Wolny, twórca sukcesu Grupy Euvic.

Rozwijanie biznesu może odbywać się na wiele sposobów. Jednym z nich jest przejmowanie i wcielanie we własne struktury mniejszych firm. Euvic stanowi pewnego rodzaju model wobec tego, jak osiągnąć rynkowy sukces unikając wielkich przejęć, a jednocześnie rozrastać się dzięki akwizycjom.

 

“Akwizycji dokonujemy dużo, ale niespektakularnie” – powiedział Wojciech Wolny, CEO Euvic“Poruszamy się po takim rynku, który jest poza zainteresowaniem funduszy i dużych graczy. Mamy ambicję, by było to 10 akwizycji w roku. W zeszłym roku było 8.”

 

Obejrzyj pełen wywiad w IT Reseller TV:

 

Twórca sukcesu Grupy Euvic w wywiadzie dla IT Reseller firmy zdradził także pewien sekret. Chodzi o… nazwę firmy.

 

“Mógłbym udawać, że to głębokie przemyślenie. Prawda jest jednak taka, że strasznie szukaliśmy słowa, które… nic nie znaczy. To nie jest dziś łatwe, bo nie tylko musi nie mieć znaczenia, to też musi dać się wymówić, najlepiej w wielu językach, bo jesteśmy obecni na rynkach zagranicznych: amerykańskim, niemieckim i szwedzkim. Chcieliśmy też, by były wolne domeny (…)”

 

Prezes firmy w wywiadzie wskazał też na plany rozwoju – od giełdy, przez rynki międzynarodowe, w tym o uruchomieniu spółki w Dubaju, która już teraz obsługuje czołowego operatora telekomunikacyjnego w kraju.

 

IT Reseller TV “Liderzy Branży” – Krzysztof Jonak, EMEA Sales Director w firmie Intel o strategii IDM 2.0 i roli gdańskiego centrum R&D firmy.

3,272FaniLubię
9,672ObserwującyObserwuj
1,560SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE