Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Europejscy przedstawiciele branży retail obawiają się tegorocznych Świąt

Nowe badania przeprowadzone przez Sony Professional Displays & Solutions wskazują, że brytyjscy i niemieccy detaliści aktywnie przygotowują się do kluczowego okresu handlowego, podczas gdy Francuzi przyjmują bardziej swobodne podejście.

  • Zaniżanie cen przez sklepy internetowe to największe źródło zmartwień dla europejskich sprzedawców w okresie świątecznym (43%)
  • Cztery piąte sprzedawców detalicznych (78%) inwestuje w działalność sklepową w pozostałej części roku
  • Zmiana strategii cenowej jest najczęściej stosowaną taktyką ekonomiczną detalistów w celu obrony swojego biznesu w najważniejszym okresie handlowym w roku (33%)
  • Dopilnowanie synchronizacji Digital Signage w sklepach i komunikacji w Internecie jest priorytetem (39%), jednak tylko 28% badanych planuje wprowadzić zmiany w tym roku

 

Rozpoczął się pierwszy niezakłócony okres świąteczny od 2019 r i jak ustaliło Sony Professional Solutions Europe – blisko połowa (43%) sprzedawców detalicznych w Europie obawia się konkurencji cenowej ze strony sklepów internetowych,. Odsetek ten wzrasta do 50% badanych w Niemczech, a jest nieco niższy w Wielkiej Brytanii (42%) i we Francji (36%).

Badanie przeprowadzone wśród 750 menedżerów i kupców IT w handlu detalicznym w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech wykazało, że aktywnie reagują oni na sytuację, bo aż cztery piąte (78%) inwestuje w działalność sklepową przed okresem, który według ponad połowy badanych (59%) jest najważniejszym czasem w roku. W kontekście tych działań, Francja (73%) plasuje się na trzecim miejscu, po Wielkiej Brytanii (82%) i Niemczech (79%).

Podejmowane działania dotyczą m. in strategii cenowej (30%), zapewnienia znakomitej obsługi klienta (29%) czy szkolenia pracowników (28%). Poza tym ostatnim najistotniejsze dla branży retail w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech okazało się zapewnienie właściwego wykorzystania Digital Signage do promowania i synchronizacji ofert we wszystkich sklepach, a także w Internecie (39%). Jednak, jeśli chodzi o rzeczywiste inwestycje, mniej niż 3 na 10 badanych (28%) zobowiązało się do wprowadzenia zmian w tym roku, co wskazuje na natłok problemów, z jakimi borykają się detaliści przed tym okresem w roku.

 

„Handel stacjonarny toczy długoterminową walkę od pojawienia się e-commerce, która uwidoczniła ograniczenia o charakterze ekonomicznym jeśli chodzi o inwestowanie we własną działalność. W czasie kryzysu związanego z kosztami prowadzenia działalności, mądre wydatkowanie, nie tylko pieniędzy, ale także energii i zasobów, ma ogromne znaczenie. Sony jest partnerem, który może pomóc takim firmom, dostarczając wydajne, ale niedrogie i trwałe rozwiązania dla realizacji potrzeb w zakresie Digital Signage.” – wyjaśnia Damien Weissenburger, kierownik Professional Displays & Solutions Europe.

 

Na przyszły rok europejscy przedstawiciele branży retail deklarują inwestycje w zrównoważoną technologię (42%) i Digital Signage (38%), które mają na celu odpowiednio zmniejszenie śladu węglowego i zapewnienie wspólnej strategii we wszystkich sklepach. To ostatnie – dążenie do wspólnej strategii deklaruje prawie połowa (45%) detalistów posiadających ponad 100 placówek, co pokazuje, że skalowanie wymaga efektywnych i spójnych działań zarówno w kontekście firmy, jak i jej marki.

 

W polskich warunkach branża retail boryka się z ograniczeniami o charakterze technologicznym. Dynamiczny rozwój e-commerce oznacza dla tradycyjnych sklepów walkę o klienta, która przybiera różne formy oddziałowujące na zmysły. Sony proponuje m. in. monitory Bravia B2B, które są bardzo skutecznym narzędziem do Digital Signage. Ich atutem jest wysoka jasność i znakomite odwzorowanie kolorów, które to cechy sprawiają, że wyświetlany obraz jest znakomicie widoczny i atrakcyjny. Możliwość pracy ciągłej (24/7) daje elastyczność konieczną w zastosowaniach Digital Signage, a duża żywotność i energooszczędność monitorów Sony  pozwala obniżyć koszty eksploatacji. – podsumowuje Piotr Gajewski, Dealer Account Manager Professional Displays & Solutions w Polsce.

 

Przedstawiciele branży retail nie mogą sobie pozwolić na przestoje w swojej działalności, a energooszczędne, profesjonalne wyświetlacze Bravia B2B, projektory i ściany wideo LED firmy Sony zaprojektowano właśnie z myślą o efektownych rozwiązaniach dostarczanych w zrównoważony sposób. Zapewniając niezawodną pracę przez całą dobę, produkty pozwalają zachować niskie koszty eksploatacji i oferują inteligentne funkcje ułatwiające zarządzanie ekranem, takie jak programowalne czasy włączenia i wyłączenia ekranu, co zmniejsza zużycie energii poza godzinami pracy sklepu.

 

Intel Overclocking Masters 2022 – Drugi raz z rzędu, wygrywamy w konkursie ekstremalnego overclockingu!

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE