Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Dyrektor generalna X mówi, że dane personelu wykażą wysiłki na rzecz walki z propagowaniem nienawiści

X, dawniej Twitter, stracił kilku głównych reklamodawców, a właściciel Elon Musk został ostro skrytykowany przez Biały Dom po tym, jak zgodził się ze środowym postem na platformie, w którym fałszywie twierdzono, że Żydzi podsycają nienawiść do białych. 

Jak wynika z notatki skierowanej do pracowników, dyrektor generalna firmy X, Linda Yaccarino, powiedziała pracownikom, że „dane pokażą prawdziwą historię” na temat jej wysiłków na rzecz walki z antysemityzmem, jak wynika z notatki skierowanej do pracowników, wywołanej rosnącym oburzeniem w tej sprawie – podaje Reuters.

Według danych firmy Sensor, zajmującej się badaniem rynku, sześć głównych marek, które wstrzymały inwestycje w reklamę na X – Apple, IBM, Sony, Disney, Comcast i Paramount – łącznie reprezentowało w tym roku 7% przychodów z reklam X.

Kontrowersje pojawiają się w kontekście narastających nastrojów antysemickich w wielu krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, od czasu ataku Hamasu na południowy Izrael 7 października oraz późniejszego bombardowania i inwazji Strefy Gazy przez izraelskie wojsko.

Po zakupie Twittera w październiku 2022 r. za 44 miliardy dolarów Musk zwolnił tysiące pracowników, w tym wielu, którzy pracowali nad moderowaniem treści na platformie.

W czwartek grupa nadzorująca media Media Matters poinformowała, że odkryła, że obok postów zachwalających nazizm pojawiały się reklamy głównych marek.

„Chociaż niektórzy reklamodawcy mogli tymczasowo wstrzymać inwestycje z powodu wprowadzającego w błąd i zmanipulowanego artykułu, dane pokażą prawdziwą historię” – Yaccarino stwierdziła w niedzielnej wieczornej notatce do pracowników, do której dotarła agencja Reuters. CEO dodała, że X jasno przedstawił swoje wysiłki na rzecz zwalczania antysemityzmu i dyskryminacji.

W weekend Musk opublikował w X, że jego firma złoży pozew „termonuklearny” przeciwko Media Matters za „oszukańczy atak” na platformę. Przedstawiciel X potwierdził, że firma pozwie organizację non-profit prawdopodobnie już w poniedziałek.

W poniedziałkowej odpowiedzi przewodniczący Media Matters Angelo Carusone powiedział: „Musk nie jest wcale zwolennikiem wolności słowa, za jakiego się podaje, a tyranem, który grozi bezpodstawnymi procesami sądowymi, próbując uciszyć doniesienia, które nawet potwierdził, że są dokładne. Musk przyznał, że reklamy, których dotyczy sprawa, wyświetlały się obok zidentyfikowanych przez nas treści pronazistowskich”.

Coraz większa aktywność InsurTech, startupów działających na styku technologii i ubezpieczeń zmienia ten mocno regulowany sektor 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE