„Chcemy budować wiedzę i portfolio związane z cybersecurity” – wyjaśnia Paweł Łasak, Executive Managing Director ALSO Polska
Krzysztof Bogacki
Nie ma dziś ważniejszych obszarów rozwoju niż cybersecurity i sztuczna inteligencja – twierdzi, nie bez podstaw, ALSO Polska. Podczas tegorocznego wydarzenia organizowanego przez popularnego dystrybutora mogliśmy porozmawiać o tym m.in. z Pawłem Łasakiem, ALSO.
Podczas tegorocznego wydarzenia Channel Trends+Visions (CTV) ALSO, jeden z najważniejszych dystrybutorów w Polsce, skupił się na tematyce cyberbezpieczeństwa i sztucznej inteligencji. Chęć dążenia do budowy jeszcze silniejszych kompetencji w tym zakresie potwierdził przed kamerami IT Reseller TV Paweł Łasak, Executive Managing Director ALSO Polska.
„Na naszym spotkaniu dominującym tematem było cybersecurity oraz AI. Są to niewątpliwie tematy bardzo interesujące z perspektywy biznesu, który się rozwija, zarówno naszych partnerów, jak i vendorów. Chcemy uczyć się razem z nimi i dzielić się zdobytą wiedzą” – powiedział Paweł Łasak, Executive Managing Director ALSO Polska – „W naszej branży cybersecurity będzie obszarem produktów, który będzie nierozłączny we współpracy tak z partnerami, jak i vendorami. Niewątpliwie chcemy budować tę wiedzę i portfolio związane z cybersecurity i dołożymy wszelkich starań, aby partnerzy mogli razem z nami budować wiedzę o tych produktach”
Paweł Łasak był także jednym z czworga rozmówców naszego ostatniego wywiadu okładkowego. Wraz z nim Hanna Osetek-Pasquet oraz Magdalena Świątek (ALSO i S4E) i Arkadiusz Możdżeń (S4E) opowiadają o tym, jak wygląda biznes grupy ALSO w Polsce: