Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Bezpieczeństwo jest w cenie. Dosłownie. BlackBerry przebija szacunki analityków.

BlackBerry pobiło we wtorek szacunki Wall Street dotyczące przychodów za trzeci kwartał, do czego przyczynił się utrzymujący się popyt na produkty związane z cyberbezpieczeństwem i Internetem rzeczy.

Popyt na oprogramowanie do cyberbezpieczeństwa jest silny, ponieważ coraz więcej firm i organizacji rządowych migruje do rozwiązań opartych na chmurze, aby wspierać pracę zdalną podczas pandemii COVID-19. Według analityków z Refinitiv, BlackBerry odnotowało przychody z cyberbezpieczeństwa w trzecim kwartale w wysokości 128 mln USD i prognozuje się, że w czwartym kwartale wyniesie od 125 do 135 mln USD.

Zysk netto w wysokości 74 milionów dolarów w trzecim kwartale, to rewelacyjny wynik, zwłaszcza w porównaniu ze stratą 130 milionów dolarów rok wcześniej. Przychody spadły do ​​184 milionów dolarów za kwartał zakończony 30 listopada, z 218 milionów rok wcześniej, ale przekroczyły średnie oczekiwania analityków wynoszące 177,25 miliona dolarów.

Dyrektor generalny John Chen powiedział podczas telekonferencji, że BlackBerry spodziewa się, że problemy z łańcuchem dostaw w branży motoryzacyjnej złagodzą się w czwartym kwartale i pomogą zwiększyć popyt na oprogramowanie QNX do samochodów, używane przez takich producentów samochodów, jak Volkswagen, BMW i Ford.

BlackBerry, niegdyś znane jako Research in Motion (RIM), to kanadyjska firma, którą wielu użytkowników pamięta głównie z biznesowych telefonów BlackBerry, święcących triumfy wiele lat temu, w czasach sprzed pierwszego iPhona. Dziś firma skupia się na oprogramowaniu, chociaż na 2022 rok przewidziana jest premiera nowych smartfonów producenta, powstających we współpracy z OnwardMobility.

„Działamy, aby nasi partnerzy mogli spokojnie, stabilnie rosnąć i budować swoją ofertę” – podkreśla Maciej Kamiński, Dyrektor Samsung Memory w Polsce i regionie CEE.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE