Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Badanie przeprowadzone przez Lademann & Associates wskazuje, że Google zwiększył swoją pozycję rynkową w ciągu ostatich 3 lat. Pomimo działań Komisji Europejskiej.

Badania pokazują, że siła rynkowa Google wzrosła pomimo nakazów antymonopolowych ze strony instytucji UE. Google wzrasta w siłę i mimo regulacji, dąży do uzyskania monopolu na rynku reklam w sieci.

Odkąd unijne organy ochrony konkurencji nakazały Google zaprzestanie faworyzowania własnej usługi porównywania cen, gigant z Moutain View nie tylko nie stracił swojej dominującej pozycji – wręcz przeciwnie – pogłębił ją. Ukarany trzy lata temu przez Komisję Europejską grzywną w wysokości 2,4 miliarda euro Google zaoferował konkurentom możliwość ubiegania się o przestrzeń reklamową na górze strony wyszukiwania, aby kierować ruch do ich witryn. Rywale amerykańskiego giganta jednak stwierdzili, że propozycja jest nieskuteczna i od tego czasu wzywają unijną Komisarz ds. Antymonopolowych, Margrethe Vestager do ukarania Google za nieprzestrzeganie orzeczenia. Całe “unijne zamieszanie” nie wpłynęło jednak negatywnie na siłę rynkową Google’a w Europie.

Najnowsze badanie przeprowadzone przez firmę konsultingową Lademann & Associates obejmowało usługę porównywania cen SPRGn.DE firmy Axel Springer Idealo, Kelkoo, francuską LeGuide i inne usługi w 21 krajach europejskich. Autorzy raportu wskazują, że Google jeszcze bardziej wzmocniło pozycję na krajowych rynkach usług porównywania cen w Europie i ugruntowało jego dominację w wyszukiwaniu treści. Jednocześnie wskazują, że to nie oznacza, że środki zastosowane przez Komisję Europejską były niewłaściwie. Twierdzą natomiast, że Google nie do końca zastsowało się do nałożonych na firmę nakazów.

Thomas Hoppner, autor raportu, wezwał Komisję, do zmuszenia Google’a do wymyślenia bardziej efektywnego rozwiązania. Sam internetowy gigant wskazuje, że „środek zaradczy działa z powodzeniem od trzech lat, generując miliardy kliknięć w ponad 600 usługach porównywania cen i podlega intensywnemu monitorowaniu”.

https://itreseller.com.pl/itrnewlepsze-zarzadzanie-praca-zespolow-taka-korzysc-ma-przyniesc-dodanie-wrike-do-zestawu-uslug-chmurowych-cloud-marketplace-firmy-also/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE