Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Amerykańska FTC zobowiązuje wybrane podmioty o informacje na temat działań przeciw reklamom wprowadzającym w błąd

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) wydała w czwartek nakaz ośmiu firmom zajmującym się mediami społecznościowymi i strumieniowym przesyłaniem wideo, w tym Meta Platforms Inc, Twitter, TikTok i YouTube, w celu uzyskania informacji o tym, w jaki sposób platformy sprawdzają reklamy pod kątem wprowadzania w błąd. 

Snap, należący do Amazon.com Inc. Twitch, Pinterest i Instagram to inne firmy, które są zobowiązane do dostarczania informacji, takich jak przychody z reklam i liczba wyświetleń, w tym te w kategorii produktów i usług bardziej podatnych na oszustwa.

Jak informuje Reuters, nakaz pojawia się po tym, jak FTC poprosiła Twittera o przekazanie niektórych wewnętrznych komunikatów związanych z właścicielem Elonem Muskiem oraz innych szczegółowych informacji o decyzjach biznesowych w ramach dochodzenia wszczętego na początku tego miesiąca.

„Media społecznościowe były kopalnią złota dla oszustów, którzy zachwalają fałszywe produkty i inne oszustwa, które w ostatnich latach kosztowały konsumentów ogromne pieniądze – powiedział Samuel Levine, dyrektor biura ochrony konsumentów FTC. – To badanie pomoże FTC upewnić się, że media społecznościowe i firmy zajmujące się transmisją wideo robią wszystko, co w ich mocy, aby powstrzymać oszustów i zwodnicze reklamy z dala od ich platform”.

Organ regulacyjny dąży do kontrolowania i ograniczania płatnych reklam komercyjnych, które wprowadzają w błąd lub narażają konsumentów na kontakt z oszukańczymi produktami zdrowotnymi, oszustwami finansowymi, podrabianymi towarami lub innymi oszustwami.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE