Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zrównoważony rozwój kluczem do sukcesu. Procter & Gamble po raz drugi partnerem programu Poland Prize powered by Huge Thing.

To, że innowacje są podstawą biznesu i motorem napędowym P&G, firma udowadnia na każdym kroku. Chcąc utrzymać pozycję lidera, P&G przykłada dużą wagę m.in. do współpracy z akceleratorami, które umożliwiają nawiązanie nowego partnerstwa ze startupami. Jednak nie tylko rozwój nowych technologii, umożliwia osiągnięcie lepszych rezultatów przez firmę, ale także zrównoważone podejście do biznesu. P&G po raz drugi został partnerem programu Poland Prize powered by Huge Thing, jednym z tematów którego są innowacje w obszarze zrównoważonego rozwoju.

 

Poland Prize powered by Huge Thing to już siódma edycja programu akceleracyjnego organizowanego przez Huge Thing – platformę współpracy młodych firm z dojrzałym biznesem. Głównym celem oraz założeniem działań akceleratora jest stworzenie możliwości polskim oraz zagranicznym startupom współpracy z międzynarodowymi korporacjami, dzięki której wspólnie mogą wypracować nowe rozwiązania w wielu obszarach.

 

„Social responsbility in marketing” to hasło grudniowego MeetUP’u, czyli spotkania uczestników i sympatyków obecnej edycji Programu Poland Prize powered by Huge Thing. Działania w obszarze zrównoważonego rozwoju stały się nieodłącznym elementem strategii biznesowej wielu globalnych koncernów. Zaproszeni goście mieli możliwość prezentacji działań swoich firm w tym obszarze. Dzielili się też swoimi doświadczeniami z potencjalnymi partnerami.

 

„Zaangażowanie w zrównoważony rozwój wpisane jest w misję Procter & Gamble i wynika z rozumienia potrzeb konsumentów oraz dążenia do poprawy jakości ich życia. Jako firma o globalnym zasięgu mamy możliwość realnego wpływu na otaczające nas środowisko. Dlatego dbamy o to, by nie tylko nasze własne działania ograniczały nasz ślad środowiskowy, ale także o to, by nasze produkty pomagały w dokonywania zrównoważonych wyborów konsumentom. Na przykład, korzystając z kapsułek do prania Ariel, możemy prać nasze ubrania w niskich temperaturach i w krótszych cyklach prania, dzięki czemu w znaczący sposób zredukujemy ilość używanej energii.” – komentuje Małgorzata Mejer, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej P&G w Europie Centralnej.

 

P&G jako partner programu Poland Prize powered by Huge Thing szuka rozwiązań niemalże z każdego obszaru swoich działań. Tym samym poszukuje narzędzi, które usprawnią procesy marketingowe, produkcyjne, operacyjne czy technologiczne. W ramach współpracy z akceleratorami P&G ma możliwość dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem, które może stać się inspiracją dla młodych przedsiębiorstw, a także wspólnie tworzyć innowacje, mające realny wpływ na ulepszenie życia konsumentów.

 

„Huge Thing powstał jako jeden z pierwszych programów akceleracyjnych w Polsce. Stwarzamy możliwość nawiązania współpracy z globalnymi firmami, takimi jak Procter & Gamble, które dysponują doświadczeniem, mają ogromną wiedzę na temat konsumentów, ale także biznesowy know-how. Naszym głównym celem jest wsparcie rozwoju młodych przedsiębiorstw i łączenie ich z realnymi wyzwaniami dojrzałego biznesu. – komentuje Marta Janczewska-Bażak, Poland Prize powered by Huge Thing.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE