Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zebra Technologies zaprezentowała nowe możliwości generatywnej sztucznej inteligencji podczas Google Cloud Next

Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosił współpracę z Google Cloud, Android i Qualcomm Technologies, Inc. Współpraca ta ma wesprzeć przedsiębiorstwa w dostarczaniu transformacyjnych doświadczeń klientów, zwiększaniu produktywności pracowników przy wsparciu generatywnej sztucznej inteligencji. Te nowe, innowacyjne możliwości zostały zaprezentowane na Google Cloud Next ’24 w Las Vegas.

 

Celem tego podejścia jest zmniejszenie obciążenia poznawczego pracowników pierwszej linii i umożliwienie lepszego podejmowania decyzji just-in-time przy szybszym wdrażaniu i szkoleniu. Ze względu na utrzymujące się wyzwania związane z dostępnością siły roboczej i kosztami, podejście to ma również wzmocnić pozycję pracowników pierwszej linii, od których wymaga się wszechstronnych umiejętności oraz poprawy jakości obsługi klienta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

 

Pracownicy pierwszej linii – od personelu zaplecza po pracowników sklepów – będą mogli korzystać z czatu na urządzeniu przenośnym, dzięki czemu łatwo uzyskają dostęp do informacji. Łatwiej i szybciej odpowiedzą też na pytania i monity, takie jak na przykład “Jak otworzyć sklep?” i “Jakiego rodzaju okablowania powinien użyć klient do 100-watowego panelu elektrycznego?”. Umożliwia to generatywna sztuczna inteligencja posiadająca dostęp do wiedzy w określonej dziedzinie i wykorzystująca informacje zawarte w dokumentach, takich jak standardowe procedury operacyjne (SOP), zasady, materiały szkoleniowe dla pracowników i wiedza o produktach.

 

“Chcemy przenieść rozmowy na temat generatywnej sztucznej inteligencji z “jak” działa na “co” może zrobić, aby stworzyć nowe sposoby pracy, które usprawnią codzienne życie organizacji, ich pracowników i tych, którym służą” – powiedział Tom Bianculli, dyrektor ds. technologii w Zebra Technologies.

“Obecnie obserwujemy połączenie systemów planowania i realizacji w przedsiębiorstwie. Generatywna sztuczna inteligencja przyspieszy to dzięki precyzyjnie dostrojonym, rzeczywistym modelom, które mogą planować i automatyzować zadania, reagować na żądania i wydawać zalecenia w oparciu o kontekst sytuacji w momencie, gdy pracownik tego potrzebuje”.

 

Bianculli przytacza rzeczywisty przykład europejskiej sieci supermarketów, która pilotażowo wdrożyła generatywną sztuczną inteligencję z komputerami mobilnymi Zebra, przekazując modelowi całą bibliotekę SOP.

 

“Pracownicy mają teraz w rękach ogromną ilość wiedzy pochodzącej z zasad, procedur i informacji o produktach – czyli „zawsze dostępnego” cyfrowego asystenta, który może skrócić czas zdobywania kompetencji i zapewnić konsekwentne stosowanie najlepszych praktyk” – podkreśla Bianculli.

“Oszczędzają czas, poprawiają interakcje z klientami, szybciej szkolą personel i dają pracownikom pierwszej linii większą autonomię i satysfakcję z pracy”.

 

Dzięki urządzeniom Zebra zbudowanym na systemie operacyjnym Android i zasilanym przez procesory Qualcomm Technologies z funkcjami sztucznej inteligencji, wyniki te mogą wkrótce stać się rzeczywistością w przedsiębiorstwach zajmujących się handlem detalicznym, opieką zdrowotną oraz transportem i logistyką.

 

“Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą Zebra Technologies i wspierać ją w dostarczaniu transformacyjnych doświadczeń klientów i zwiększonej produktywności pracowników dzięki generatywnej sztucznej inteligencji” – dodaje Art Miller, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w Qualcomm Technologies, Inc.

“Nowe urządzenia firmy Zebra umożliwiają organizacjom wykorzystanie mocy sztucznej inteligencji do lepszego podejmowania decyzji, szybszego wdrażania i szkolenia. Jesteśmy podekscytowani potencjałem tych możliwości do napędzania innowacji i tworzenia nowych sposobów pracy, które przynoszą korzyści organizacjom i ich pracownikom”.

 

Wraz z modelami Google Gemini i Gemma o otwartym kodzie źródłowym, możliwy jest pełny zakres wdrożeń generatywnej sztucznej inteligencji, od urządzeń po opcje lokalne, chmurowe i hybrydowe.

“Generatywna sztuczna inteligencja zmienia sposób działania wielu organizacji i otwiera nową erę interakcji między firmami oraz ich klientami i pracownikami” – powiedział Rouzbeh Aminpour, Global Retail Solution Engineering Manager w Google Cloud. “Korzystając z kluczowych możliwości Google Cloud w zakresie sztucznej inteligencji, Zebra może wesprzeć firmy z różnych branż chcące wyposażyć swoich pracowników w lepsze narzędzia i nowe możliwości, co pozwoli zwiększyć ich produktywność”.

 

Podczas tegorocznego Google Cloud Next ’24 11 kwietnia w godzinach 10:15-11:00 czasu PDT odbyła się sesja, podczas której Bianculli dołączył do Aminpoura i innych liderów z Google Cloud i SAP. Omawiano, w jaki sposób przedsiębiorstwa mogą na nowo wyobrazić sobie przetwarzanie i analizowanie dokumentów za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.

 

KLUCZOWE WNIOSKI

  • Na Google Cloud Next ’24 Zebra zaprezentowała nowe możliwości generatywnej sztucznej inteligencji, aby zmniejszyć obciążenie poznawcze pracowników pierwszej linii i umożliwić im podejmowanie trafniejszych decyzji na czas dzięki szybszemu wdrażaniu i szkoleniom.
  • Europejska sieć supermarketów pilotażowo wdrożyła generatywną sztuczną inteligencję na komputerach mobilnych Zebra, przekazując modelowi całą bibliotekę procedur SOP.
  • Pełny zakres wdrożeń generatywnej sztucznej inteligencji jest możliwy dzięki urządzeniom Zebra zbudowanym w oparciu o system operacyjny Android i zasilanym przez procesory Qualcomm Technologies z funkcjami sztucznej inteligencji w urządzeniu oraz modele Google Gemini i Gemma o otwartym kodzie źródłowym.

 

Foxconn wprowadza rotacyjną rolę dyrektora generalnego 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE