Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

YouTube rozszerza funkcje zakupowe w trakcie trwania reklam

YouTube wprowadza funkcje zakupowe do swojego odpowiednika Tik Toka, czyli YouTube Shorts. Firma tak szuka dywersyfikacji strumienia przychodów ściśniętego przez spadek wydatków na reklamę.

Sprzedaż reklam w należącym do Alphabet YouTube spadła do 7,07 mld dolarów w trzecim kwartale z 7,2 mld dolarów rok wcześniej, ponieważ niektórzy reklamodawcy wycofali się z wydatków na reklamę w obliczu spowolnienia gospodarczego. Serwis streamingowy również testuje nowe systemy prowizji dla influencerów, którzy sprzedają produkty poprzez linki w filmach.

Raport pojawił się kilka miesięcy po tym, jak YouTube ujawnił nowy sposób dla twórców, aby zarabiać pieniądze na krótkich formach wideo, wprowadzając reklamy na swojej funkcji wideo Shorts i dając twórcom wideo 45% przychodów.

Dominująca w internecie platforma wideo ma problemy z konkurowaniem z serwisem TikTok, aplikacją, która rozpoczęła swoją działalność od hostingu filmów z synchronizacją ust i tańcem, a następnie rozrosła się do 1 miliarda miesięcznych użytkowników.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE