Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

YouTube by konkurować z TikTok, zamierza dać twórcom Shortów 45% ze sprzedaży reklam

Należący do Google serwis streamingowy ogłosił we wtorek, że wprowadzi reklamy w swoich materiałach wideo Shorts i da twórcom wideo 45% przychodów.

Youtube od pewnego czasu nie może znaleźć sposobu na skuteczną konkurencję z TikTok, który to rozpoczął swoją działalność jako serwis, gdzie użytkownicy wrzucali proste filmiki z materiałami tanecznymi i lip-syncami. Aktualnie portal odwiedza około miliard osób miesięcznie.

Pod koniec 2020 roku YouTube wprowadził ofertę Shorts, minutowe filmy, które podobno przyciągają ponad 1,5 miliarda widzów miesięcznie. Co więcej, w kwietniu YouTube utworzył fundusz o wartości 100 milionów dolarów, aby zachęcić twórców do tworzenia krótkich filmów w celu zatrzymania utalentowanych twórców. Nowy plan podziału przychodów, o którym jako pierwszy poinformował New York Times, ma być większym i trwalszym wabikiem niż fundusz i czymś, z czym TikTok musi się jeszcze zmierzyć.

YouTube dzieli się mniejszą częścią sprzedaży z twórcami Shorts, aby zrównoważyć swoje znaczne inwestycje w rozwój funkcji, powiedziała wiceprezes Tara Walpert Levy.

Google wygenerował 14,2 miliarda dolarów w sprzedaży reklam na YouTube w pierwszej połowie tego roku, co stanowi wzrost o 9% w porównaniu z tym samym okresem w 2021 roku.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE