Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

“Wyzwania kadrowe i płacowe w dobie epidemii COVID-19” – dołącz do bezpłatnego webinaru LHH Polska i Kancelarii Prawnej GDBD o aspektów prawnych i psychologicznych wynikających ze zmian warunków pracy i płacy z uwagi na pandemię Koronawirusa.

Serdecznie zapraszamy do udziału w 2-częściowym webinarze o wyzwaniach kadrowych i płacowych w dobie epidemii COVID-19. Nasi eksperci, Ewa Badowska-Domagała, Radca Prawny Kancelarii GDBD i Piotr Kuron, Senior Consultant LHH Polska poruszą szereg aspektów prawnych i psychologicznych wynikających ze zmiany warunków pracy i płacy w aktualnej sytuacji. 

 

“Wyzwania kadrowe i płacowe w dobie epidemii COVID-19” – webinar  LHH Polska i Kancelaria Prawna GDBD  

  • Cz. I Aspekty prawne –  1 kwietnia 2020  |  godz. 9:00 – 10:00
  • Cz. II Aspekty psychologiczne – 2 kwietnia 2020  | godz. 9:00 – 10:00  

 

Cz. I Aspekty prawne  | 1 kwietnia o godz. 9:00 (60min)

Sytuacje kryzysowe w firmie wymagają odpowiedzialnych i zgodnych z prawem decyzji managerów dotyczących pracowników.  Ustawa „antykryzysowa”, daje przedsiębiorcom różne możliwości i instrumenty mające na celu ochronę miejsc pracy, ale by mogli z nich skorzystać muszą spełnić wymagania prawne. W sytuacji kryzysowej przepisy wydają się jeszcze bardziej skomplikowane, a wdrożenie rozwiązań jest konieczne szybko, bez wykonywania długotrwałych analiz prawnych.

Zapraszamy na część I webinaru, podczas której wyjaśnimy w przystępny i usystematyzowany sposób:

  • Z jakich rozwiązań może skorzystać przedsiębiorca, by ochronić stanowiska pracy?
  • Jakie warunki musi spełnić by skorzystać z każdego z nich?
  • Jak wyglądają kwestie zatrudnienia  i świadczeń pracowniczych ?
  • Jakie kroki i w jakim terminie trzeba podjąć by wdrożyć dane rozwiązanie?
  • Od kiedy i na jaki czas jest ono przewidziane?
  • Co po ustaniu kryzysu?

 

 

Cz. II Aspekty psychologiczne  | 2 kwietnia o godz. 9:00 (60min)

Sytuacja niepewności biznesowej i nagłego spadku przychodów dla wielu managerów oznacza potrzebę przeprowadzenia trudnych rozmów ze swoimi pracownikami. Szczególnym wyzwaniem stojącym przed managerami jest fakt, że tego typu rozmowy po raz pierwszy w historii prowadzone będą on-line.

Zapraszamy na II część webinaru, podczas którego poruszymy tematy związane z:

  • Psychologią trudnych rozmów managerskich prowadzonych on-line
  • Częstymi błędami  popełnianymi podczas tego typu spotkań
  • Różnicą perspektyw pomiędzy zarządami/dyrektorami a pracownikami operacyjnymi (kryzys vs. wakacje)
  • Możliwymi reakcjami pracowników i sposobami im przeciwdziałania
  • Rekomendowanym scenariuszem rozmów wynikającym ze specyfiki sytuacji

 

 

Wydarzenie jest bezpłatne, dedykowane Dyrektorom Personalnym, HRBP i Menedżerom.  Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.  Obowiązuje limit 5 uczestników z 1 organizacji. 

 

Serdecznie zapraszamy!

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE