Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

W 2022 roku marka HONOR chce podwoić globalną sprzedaż, dzięki koncentracji na innowacjach i wdrożeniu strategii Pain Point Killer na kluczowych rynkach.

Jako globalna marka technologiczna, która uzyskała niezależność w 2020 r., firma HONOR jest definiowana przez zapał do kwestionowania branżowych standardów i opracowywania rozwiązań, które rozwiązują problemy użytkowników. Dyrektor generalny HONOR przedstawił plany skoncentrowania wysiłków na dostarczaniu nowych innowacji i doświadczeń użytkowników dla konsumentów na kluczowych rynkach globalnych.

Rozpoczynając mocny start w 2022 rok, HONOR ogłosił HONOR Magic V, najcieńszy na świecie smartfon składany do wewnątrz jako świadectwo jego możliwości badawczo-rozwojowych i produkcyjnych. Podtrzymując dynamikę, HONOR ogłosił szeroką gamę produktów na MWC 2022, w tym serię HONOR Magic4, HONOR Watch GS 3 i SŁUCHAWKI DOUSZNE HONOR 3 Pro, które służą jako kolejny dowód zaangażowania w wprowadzanie innowacji do większej liczby konsumentów na całym świecie.

W ostatnich wywiadach George Zhao, dyrektor generalny HONOR Device Co, Ltd., wyraził zaufanie do wyników firmy, spodziewając się, że roczna globalna wielkość sprzedaży podwoi się w 2022 r. Dyrektor generalny przypisał ciągły sukces HONOR postawie “HONOR Can Do”, która jest ucieleśniona przez pracowników i wiodące innowacje firmy. Zhao powiedział, że wytrwałość i wytrwałość personelu ośmielają ich do ciągłego dążenia do doskonałości i przesuwania koperty. Z drugiej strony, przejmując odpowiedzialność za procesy produkcyjne, HONOR może zapewnić wysoką jakość swoich produktów i jest wyposażony w zwinność, aby dotrzymać kroku innowacjom. Według raportu opublikowanego przez Counterpoint Research w zeszłym miesiącu, Honor był drugim co do wielkości producentem smartfonów na rynku chińskim od Q4 2021.

 

“Doświadczamy niesamowitego wzrostu, a nowe produkty, które właśnie ogłosiliśmy podczas MWC 2022, jeszcze bardziej popchną markę do przodu, aby dotrzeć do szerszej publiczności” – podkreślił George Zhao, dyrektor generalny HONOR Device Co, Ltd. “Dzisiaj mamy więcej miejsca na opracowanie własnej strategii i stworzenie globalnej marki.”

 

Aby utrzymać stały wzrost w kontekście wyzwań branżowych, takich jak globalny niedobór chipów, HONOR skupi się na kluczowych rynkach międzynarodowych, na których zbudowaliśmy solidne podstawy z solidną bazą fanów i świadomością marki. Obecnie HONOR współpracuje z ponad 200 głównymi operatorami i partnerami handlowymi, z których 98 znajduje się w Europie, w tym Vodafone, Orange, Telefonica, H3G, Bouygues i SFR. Wykorzystując te partnerstwa, HONOR dystrybuuje swoje produkty na skalę globalną. Oprócz oferowania HONOR 50 klientom w 49 krajach, HONOR planuje w tym roku wprowadzić więcej produktów HONOR na resztę świata, w tym HONOR Magic Series, HONOR N Series i HONOR X Series.

Innowacja leży u podstaw marki HONOR. Spośród ponad 11 000 pracowników HONOR, ponad 55% z nich to pracownicy działu badawczo-rozwojowego, przyczyniający się do dalszego rozwoju technologicznego firmy. W tym celu HONOR prowadzi również sześć centrów badawczo-rozwojowych, w tym jedno we Francji i jedno w Japonii, a także ponad 100 laboratoriów innowacji.

 

Giganci technologiczni odpowiadają Rosji coraz ostrzej za atak na Ukrainę, ale nie wszyscy…

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE