Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Volkswagen wstrzymał wszystkie płatne akcje promocyjne na Twitterze

Marki Volkswagena wstrzymały wszystkie płatne działania na Twitterze do odwołania, powiedział w środę rzecznik firmy.

Wcześniej w tym miesiącu Volkswagen, który jest właścicielem Audi wraz z VW, Seat, Cupra, Lamborghini, Bentley, Ducati i Porsche, powiedział, że zalecił markom wstrzymanie płatnych reklam na Twitterze do odwołania po przejęciu platformy przez Elona Muska.

Rzecznik Volkswagena powiedział, że wszystkie marki zastosowały się do tej rady, podczas gdy Audi zdecydowało się wstrzymać działania organiczne, takie jak bezpośrednie posty, i tylko odpowiadać na pytania klientów na stronie internetowej. WirtschaftsWoche informował wcześniej, że Audi wstrzymało wszystkie działania na platformie mediów społecznościowych, powołując się na źródła firmowe.

“Ściśle monitorujemy sytuację i w zależności od rozwoju wydarzeń podejmiemy decyzję o kolejnych krokach” – dodał rzecznik Audi w oświadczeniu.

Audi nie tweetowało od 1 listopada, przy czym wcześniej tweetowało niemal codziennie. Elon Musk przejął Twittera pod koniec października.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE