Volkswagen wstrzymał wszystkie płatne akcje promocyjne na Twitterze
Piotr Gołąb
Marki Volkswagena wstrzymały wszystkie płatne działania na Twitterze do odwołania, powiedział w środę rzecznik firmy.
Wcześniej w tym miesiącu Volkswagen, który jest właścicielem Audi wraz z VW, Seat, Cupra, Lamborghini, Bentley, Ducati i Porsche, powiedział, że zalecił markom wstrzymanie płatnych reklam na Twitterze do odwołania po przejęciu platformy przez Elona Muska.
Rzecznik Volkswagena powiedział, że wszystkie marki zastosowały się do tej rady, podczas gdy Audi zdecydowało się wstrzymać działania organiczne, takie jak bezpośrednie posty, i tylko odpowiadać na pytania klientów na stronie internetowej. WirtschaftsWoche informował wcześniej, że Audi wstrzymało wszystkie działania na platformie mediów społecznościowych, powołując się na źródła firmowe.
„Ściśle monitorujemy sytuację i w zależności od rozwoju wydarzeń podejmiemy decyzję o kolejnych krokach” – dodał rzecznik Audi w oświadczeniu.
Audi nie tweetowało od 1 listopada, przy czym wcześniej tweetowało niemal codziennie. Elon Musk przejął Twittera pod koniec października.