Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Uber Eats wprowadzi wkrótce funkcje sztucznej inteligencji i więcej opcji płatności 

W środę firma poinformowała, że Uber Technologies zaakceptuje więcej opcji płatności na swojej platformie dostaw żywności i wprowadzi asystenta opartego na sztucznej inteligencji, który pomoże użytkownikom znajdować oferty i przeglądać różne opcje jedzenia. 

W Uber Eats zostanie wydzielona sekcja prezentująca oferty promocyjne, zwana „Sales Aisle” [Aleja Wyprzedaży – przyp. red.]. Nowe funkcje mają zostać wprowadzone w jeszcze w tym lub następnym roku – referuje Reuters.

Uber oświadczył, że nawiązał także współpracę z federalnymi programami opieki zdrowotnej, takimi jak Managed Medicaid i Medicare Advantage, i zacznie akceptować odpowiednie płatności za zrzeczenie się opłat zarówno w Uberze, jak i Uber Eats w 2024 r.

W 2024 roku firma zaoferuje także odbiorcom Programu Pomocy Dożywiania Uzupełniającego (SNAP), który zapewnia świadczenia pieniężne za produkty spożywcze, możliwość wykorzystania przysługujących im zwolnień do zakupów spożywczych w aplikacji Uber Eats.

W lipcu Bloomberg News poinformował, że DoorDash pracuje nad chatbotem opartym na sztucznej inteligencji o nazwie „DashAI”, który ma przyspieszyć zamawianie jedzenia.

Platformy dostarczające jedzenie inwestują w sztuczną inteligencję, próbując oferować bardziej wyselekcjonowane usługi i zwiększać wygodę swoich aplikacji. W maju rywal UberEats Instacart uruchomił „Ask Instacart”, narzędzie wyszukiwania oparte na sztucznej inteligencji, zaprojektowane tak, aby odpowiadać na pytania klientów dotyczące zakupów spożywczych, we współpracy z twórcą chatbota ChatGPT, OpenAI.

Wszystkie te zabiegi pokazują ogólnobranżowo podejmowane próby dotarcia do gospodarstw domowych o niskich dochodach i zdobycia udziału w rynku w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku.

DoorDash i Instacart umożliwiają już konsumentom korzystanie ze zwolnień SNAP na swoich platformach.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE