Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

“Sukces Lenovo, to tak naprawdę sukces naszych partnerów, a bliska współpraca jest podstawą” – podkreślił Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska

Kolejne Lenovo NPT za nami. Po raz kolejny producent ThinkPadów zbudował okazję do tego, by spotkać się z partnerami firmy, jednocześnie prezentując nowe urządzenia wchodzące w skład bogatego portfolio Lenovo. 

Tegoroczne wydarzenie produktowe Lenovo, New Product Training (NPT) to dobry przykład tego, jak w atrakcyjny sposób zaprezentować nowe portfolio partnerom biznesowym. Przy okazji, Lenovo opowiedziało o swojej sytuacji rynkowej i roli partnerów firmy w sukcesie marki.

Wydarzenie rozpoczął Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska, opowiadając o pozycji firmy na polskim rynku, ale też o swoistej magii słów. Rzecz, zdawałoby się, banalna, ale korzystanie z “zaklęć” takich jak “proszę”, “przepraszam” i “dziękuję”, także w biznesie, okazuje się być dobre nie tylko moralnie, ale i przynosi długofalowe efekty. W kontaktach z partnerami, jak podkreślał Tomasz Klewinowski, Lenovo używa tych słów, a dalsza część prezentacji udowodniła w jaki sposób.

 

“To święto, tak naprawdę wspólne, nasze i partnerów” – powiedział o Lenovo NPT Tomasz Klewinowski“Razem, jak zawsze, chcemy sięgać po sukcesy na rynku. Pamiętajmy, że sukces Lenovo, to tak naprawdę sukces naszych partnerów, a bliska współpraca jest podstawą. (…) Najnowszy program partnerski Lenovo 360, który był prezentowany podczas spotkania, pokazuje w jakim kierunku zmierzamy – do kompleksowych rozwiązań, największego dostawcy IT w Polsce, ale to wszystko wyłącznie z naszymi szanownymi partnerami. To wydarzenie jest jednym ze środków komunikacji między nami, a kanałem partnerskim i bardzo się cieszę, że mogłem być częścią tego wydarzenia. Jest nas coraz więcej, co niesłychanie mnie cieszy.”

 

 

Lenovo zdecydowanie miało się czym pochwalić podczas tegorocznego NPT – wiele nowych produktów, interesujący rozwój współpracy z Aston Martin i świeży program partnerski.

 

Zapraszamy do zobaczenia komentarza wideo, którego udzielił nam Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo w Polsce, między innymi o tym jak łatwy jest biznes z Lenovo:

“Biznes z Lenovo jest łatwy. Sprzedajemy wyłącznie przez kanał” – podkreślił Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo w Polsce

 

Więcej informacji z tego niezwykłego wydarzenia poniżej:

Lenovo podczas corocznego wydarzenia NPT 2023 zaprezentowało najnowsze produkty swoim partnerom biznesowym

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE