Apple przestaje sprzedawać jakiekolwiek produkty audio innych firm. Podobny ruch, na krótko przed wprowadzeniem Apple Watch, dotknął opasek i smartwatchy Fitbit. Czy to oznacza, że firma z Cupertino uraczy nas wkrótce swoimi głośnikami?
Do tej pory klienci Apple mogli kupować słuchawki i głośniki bezprzewodowe znanych marek premium, takich jak Sonos, BOSE czy Logitech. Taka sprzedaż realizowana była globalnie zarówno w sklepach stacjonarnych i internetowych firmy. Jak donosi Bloomberg „Wszystkie słuchawki i głośniki firmy BOSE, głośniki marki Logitech Ultimate Ears i najnowszy inteligentny głośnik Sonos zniknęły ze sklepu internetowego Apple pod koniec ubiegłego miesiąca”, a fizyczne punkty sprzedaży detalicznej giganta technologicznego z siedzibą w Cupertino również zniknęły produkty audio firm innych niż Apple z półek.
To nie pierwszy podobny zabieg ze strony Apple. W 2014 roku firma usunęła ze sklepów produkty Fitbit, wkrótce po zapowiedzi Apple Watch. Przechodząc do sfery audio, powinniśmy podkreślić fakt, że produkty Bang & Olufsen przestały być sprzedawane przez Apple na początku tego roku. Produkty marki Beats są nadal dostępne w sklepach internetowych i detalicznych Apple, ale mówimy o sub-marce Apple, a nie o niezależnej firmie.
Wszystko to wygląda jak działania realizowane pod nadchodzące AirPods Studio i HomePod Mini – przynajmniej jeśli wierzyć przeciekom. Apple, ze swoją specyficzną stylistyką i gronem bardzo wiernych klientów, może pozwolić sobie na wejście w kolejne obszary – w tym właśnie audio.
https://itreseller.com.pl/itrnewzeiss-zx1-pelnoklatkowy-aparat-na-ktorym-mozna-dokonac-szybkiej-obrobki-zdjec-wyslac-je-na-chmura-oraz-odebrac-maila/