Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Siła pandemii ujawniła słabości w całym łańcuchu wartości oraz możliwości uzasadnienia zmian na większą skalę, wynika z raportu Salesforce Trends in Manufacturing.

Dla wielu producentów destabilizująca siła pandemii ujawniła słabości w całym łańcuchu wartości. Wskazano również na możliwości uzasadnienia zmian na większą skalę. W raporcie Salesforce Trends in Manufacturing przeprowadziliśmy ankietę wśród 750 liderów produkcji na całym świecie, aby określić trwały wpływ pandemii na branżę – i dowiedzieć się, czego potrzeba, aby odnieść sukces w nadchodzącej dekadzie.

 

Poniżej przedstawiamy kilka kluczowych wniosków dotyczących tego, w jaki sposób liderzy produkcji napędzają sprawność biznesową po 2020 roku.

 

 

Producenci dostosowują się do nowego krajobrazu.

 

ZMIANY W ROLACH SKIEROWANYCH DO KLIENTÓW ZOSTANĄ NA ZAWSZE.

Producenci odczuli skutki pandemii w swoich branżach. Ponad dziewięciu na dziesięciu producentów zgłosiło wpływ na popyt klientów, moce produkcyjne, linie dystrybucyjne i nie tylko.

Jednak najbardziej długotrwałe zmiany koncentrowały się wokół ról związanych z obsługą klienta. Ponieważ spotkania osobiste i wizyty w fabrykach zostały zastąpione rozmowami wideo i wirtualnymi inspekcjami, zespoły mające kontakt z klientami musiały dostosować się z dnia na dzień. Chociaż te nowe sposoby prowadzenia działalności zostały szybko wdrożone, nie znikną one w najbliższym czasie. Ponad połowa producentów uważa, że ​​zmiany w obsłudze klienta i możliwościach sprzedaży są trwałe.

 

ROLE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI ZMIENIŁY SIĘ NA DŁUŻSZĄ METĘ.

PRODUCENCI OCENIAJĄ ZAKRES WPŁYWU COVID-19 NA:

Nowe badania pokazują, że praktycznie wszyscy producenci odczuli skutki pandemii w swoich branżach, a około połowa uważa, że ​​zmiany te są trwałe.

C-SUITE KONCENTRUJE SIĘ NA OPTYMALIZACJI PROCESÓW I DOSTOSOWANIU PLANOWANIA POPYTU.

Zmienność w 2020 roku wyjaśniła jedną rzecz – konwencjonalne metody prognozowania nie nadążają za szybko zmieniającymi się potrzebami klientów. Ośmiu na 10 producentów (81%) twierdzi, że potrzebuje zarówno nowego podejścia, jak i nowych narzędzi do dokładnego prognozowania. Ma to sens: 95% producentów przyznaje, że stosuje ręczne podejście do swoich prognoz, a mniej niż połowa producentów używa głównie zautomatyzowanych narzędzi. W odpowiedzi 81% uważa przeniesienie procesu planowania do chmury jako krytyczny lub o wysokim priorytecie. Widzimy to również w priorytetach kierownictwa, z rosnącą wydajnością procesów i planowaniem popytu na szczycie ich listy.

 

PRODUCENCI TRAKTUJĄ PRIORYTETOWO ULEPSZANIE OPERACJI W ZMIENIAJĄCYM SIĘ KRAJOBRAZIE.

PIĘĆ NAJWAŻNIEJSZYCH PRIORYTETÓW W CIĄGU NAJBLIŻSZYCH DWÓCH LAT, DYREKTORZY ZARZĄDZAJĄCY TWIERDZĄ, ŻE NASTĘPUJĄCE KWESTIE MAJĄ KLUCZOWE ZNACZENIE LUB MAJĄ WYSOKI PRIORYTET W CIĄGU NAJBLIŻSZYCH 24 MIESIĘCY:

 

Wielu producentów zmagało się z ręcznymi procesami podczas pandemii. Kierownicy twierdzą, że ich najważniejsze cele na najbliższe dwa lata obejmą cyfryzację, aby pomóc ulepszyć planowanie popytu i optymalizację procesów zgodnie z nowymi badaniami Salesforce.

DO NAJWIĘKSZYCH PRZESZKÓD NALEŻĄ STARSZE NARZĘDZIA I OPERACJE SILOSOWE.

Największą przeszkodą w tradycyjnej dokładności prognoz jest brak przejrzystości i dostępności danych w całym łańcuchu wartości. Jedna trzecia producentów uważa starsze narzędzia i rozproszone dane za poważne wyzwania. Producenci mieli również bardzo rozbieżne poglądy na temat własnej efektywności operacyjnej, co uwidaczniało niespójne postrzeganie biznesu. Przykład: Zespoły operacyjne dwa razy rzadziej odczuwają, że ich organizacje szybko reagują na zmiany na rynku niż ich odpowiednicy w marketingu lub sprzedaży.

 

BRAK PRZEJRZYSTOŚCI DANYCH I WYCISZONE ZESPOŁY SĄ ISTOTNYMI PRZESZKODAMI W DOKŁADNYM PROGNOZOWANIU.

 

PRODUCENCI OCENIAJĄ NASTĘPUJĄCE UTRUDNIENIA W TWORZENIU PROGNOZ SPRZEDAŻY I HARMONOGRAMÓW PRODUKCJI:

Wyciszone zespoły i dane są głównymi przeszkodami w prognozach i harmonogramach produkcji (według badania Salesforce sforce.co/trends-in-mfg).

 

Profile producentów gotowych na przyszłość

Czego więc potrzeba, aby odnieść sukces w obliczu tak wielu zmian? Aby zrozumieć najlepszą drogę naprzód, przedstawiamy dwa kluczowe typy producentów: producentów gotowych na przyszłość (czyli tych, którzy czują, że ich systemy i technologia są gotowe na nadchodzącą dekadę) oraz producentów nieprzygotowanych (czyli tych, którzy nie czują ich systemy mogą obsłużyć kolejne 10 lat). Oto największe różnice:

 

PRODUCENCI GOTOWI NA PRZYSZŁOŚĆ MAJĄ WIĘCEJ SYSTEMÓW W CHMURZE.

Podczas gdy więcej producentów gotowych na przyszłość informuje o dostosowywaniu swojej działalności w odpowiedzi na pandemię, wydaje się, że zmiany te sprawiły, że są bardziej odporni. Producenci gotowi na przyszłość są prawie trzykrotnie bardziej skłonni do szybkiej reakcji na zakłócenia na rynku. Jednocześnie producenci gotowi na przyszłość są 2,2 razy bardziej skłonni do przeniesienia większości swoich systemów sprzedażowych i operacyjnych do chmury. Ani jeden nieprzygotowany producent nie przeniósł w pełni swojej sprzedaży i operacji do chmury.

 

PRODUCENCI, KTÓRZY CZUJĄ SIĘ „BARDZO PRZYGOTOWANI” NA NASTĘPNĄ DEKADĘ, SĄ JUŻ W WIĘKSZOŚCI W CHMURZE.

 

LOKALIZACJA SYSTEMU SPRZEDAŻY I OPERACJI

 

 

PRODUCENCI GOTOWI NA PRZYSZŁOŚĆ SĄ W STANIE SZYBKO REAGOWAĆ NA ZMIANY NA RYNKU.

 

PRODUCENCI, KTÓRZY TWIERDZĄ, ŻE ICH ORGANIZACJA SZYBKO REAGUJE NA ZMIANY NA RYNKU, PRODUKTACH LUB KLIENTACH W PORÓWNANIU Z RESZTĄ BRANŻY:

 

Producenci gotowi na przyszłość są bardziej skłonni do migracji do chmury. Są również bardziej skłonni do szybkiego reagowania na zmiany rynkowe (sforce.co/trends-in-mfg).

PRODUCENCI GOTOWI NA PRZYSZŁOŚĆ WYKAZUJĄ POSTAWĘ „USŁUG JAKO CENTRUM PRZYCHODÓW”.

Producenci gotowi na przyszłość są bardziej optymistyczni, jeśli chodzi o łączenie produktów, wsparcia, oprogramowania i innych usług w jednym modelu rozliczeniowym – zwanym również serwicyzacją. Prawie 10 razy więcej w tej grupie rozszerza swoje wysiłki serwicyzacyjne w porównaniu do nieprzygotowanych producentów. Liderzy gotowi na przyszłość byli bardziej skłonni uważać usługi takie jak usługi wsparcia i usługi części zamiennych za integralną część swojej propozycji wartości – okazując nastawienie „usługi jako przychód”.

 

PRODUCENCI GOTOWI NA PRZYSZŁOŚĆ JUŻ REALIZUJĄ SERWITYZACJĘ.

 

PRODUCENCI OPISUJĄ SERWICYZACJĘ JAKO CZĘŚĆ STRATEGII FIRMY:

Producenci gotowi na przyszłość są uparty na nowych modelach biznesowych, takich jak serwityzacja. Zobacz, co jeszcze wyróżnia producentów gotowych na przyszłość na sforce.co/trends-in-mfg. 

 

Przyjęcie takich nowych modeli biznesowych, w połączeniu z postępami w migracji systemów usług do chmury, postawiło producentów gotowych na przyszłość przed swoimi konkurentami. Jak przygotowujesz się do nadchodzącej dekady?

 

To tylko częściowe podsumowanie naszych ustaleń. Aby uzyskać więcej informacji, pobierz pełny raport. Aby uzyskać dane specyficzne dla kraju lub podsektora, zapoznaj się z naszym interaktywnym pulpitem nawigacyjnym .

 

 

IBM ogłasza przełomowe wyzwanie i globalny plan podniesienia do 2030 roku umiejętności 30 milionów ludzi w różnym wieku, które są niezbędne do wykonywania zawodów przyszłości.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE