Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Shuttle Computers, znany głównie ze swoich MiniPC, wchodzi na rynek Digital Signage. Pierwszym produktem jest Shuttle D230 – wąski wyświetlacz w tzw. formacie paska.

Shuttle wprowadza wyświetlacz Digital Signage z technologią biometryczną – DS230. Niemiecka firma rozszerza swój zakres operacji na zupełnie nowy rynek.

Shuttle rozszerza swoją ofertę produktów na rynki pionowe o wyświetlacz digital signage z wydłużonym formatem paska. Pod nazwą D230, wyświetlacz został zaprojektowany specjalnie do reklamowania z poziomu półek w sklepach detalicznych. Zintegrowana kamera umożliwia odtwarzanie treści specyficznych dla grupy docelowej za pomocą rozpoznawania biometrycznego. Jasny ekran o przekątnej 23,1” można podzielić na maksymalnie cztery segmenty, które przekazują różne komunikaty reklamowe bezpośrednio w punkcie sprzedaży.

W długiej historii produktów Shuttle jest to pierwszy wyświetlacz digital signage w specjalnym formacie paska o wymiarach 29 × 603 × 75 mm. Jego ekran o przekątnej 23,1 ”ma rozdzielczość 1920 x 158 pikseli i może jednocześnie przekazywać do czterech różnych przekazów reklamowych. Front spełnia klasę ochrony IP54, dzięki czemu jest chroniony przed kurzem i rozbryzgami wody. 

W modelu D230 zastosowano sześciordzeniowy procesor ARM o taktowaniu do 1,8 GHz, zintegrowaną grafikę i 16 GB pamięci flash eMMC. Pamięć na zawartość można rozszerzyć za pomocą dołączonego czytnika kart micro SD. D230 posiada także kamerę, WLAN, sieć z obsługą PoE, głośnik oraz interfejsy audio i USB. Dzięki temu, że D230 nie ma wentylatora, jest szczególnie wytrzymały, nie wymaga konserwacji i nadaje się do ciągłej pracy 24/7 w tym samym czasie.

„Nasze rozwiązanie umożliwia kierowanie przekazów informacyjnych i reklamowych dokładnie tam, gdzie często podejmowana jest decyzja o zakupie, na półce sklepowej i bez większych strat rozproszonych” – wyjaśnia Tom Seiffert, szef marketingu i PR w Shuttle Computer Handels GmbH. „Jest to inteligentny dodatek do uznanych produktów Shuttle w dziedzinie oznakowania i POS”.

 

Oprócz zaprezentowanej na początku samodzielnej wersji z zarządzaniem aplikacjami, D230 jest również dostępny jako rozwiązanie serwerowe z rozszerzonymi funkcjami, które są w stanie np. przeprowadzić analizę zachowań klientów z uwzględnieniem jedenastu poziomów wiekowych za pośrednictwem sieci. Urządzenie dokonuje analizy m.in. biorąc pod uwagę czynniki biometryczne, takie jak płeć i wiek. Możliwe jest również przeanalizowanie, jak często i przez którą grupę potencjalnych klientów były oglądane różne przekazy reklamowe. Tę wersję można również opcjonalnie rozbudować o modem 4G za pomocą gniazda M.2.

Sugerowana cena detaliczna D230 firmy Shuttle to 517,00 EUR (bez VAT). Cena wersji serwerowej nie została jeszcze ustalona. Samodzielna wersja aparatu D230 jest już dostępna w sklepach specjalistycznych w całej Europie.

https://itreseller.com.pl/itrneww-sieci-pojawily-sie-zdjecia-przedstawiajace-procesor-alder-lake-s-budowany-dla-nowej-podstawki-lga-1700-cpu-jest-wyraznie-wiekszy-niz-dzis-stosowane-modele-procesorow-intela/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE