Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Salesforce wprowadza Genie – nową platformę danych napędzającą pierwszy na świecie system CRM działający w czasie rzeczywistym.

Podczas Dreamforce ’22 Salesforce zaprezentował Genie – hiperskalowalną platformę danych w czasie rzeczywistym, która zasila cały system Salesforce Customer 360. Dzięki Genie każda firma może przekształcić dane w niesamowite doświadczenia dla klientów, zapewniając im bezproblemowe, wysoce spersonalizowane doświadczenia w zakresie sprzedaży, obsługi, marketingu i handlu. Doświadczenia zapewniane przez Genie stale dostosowują się do zmieniających się informacji i potrzeb klientów, a wszystko to ma miejsce w czasie rzeczywistym.

 

Salesforce Genie: ujednolicenie danych w celu stworzenia wykresu klienta w czasie rzeczywistym i stworzenie pojedynczego źródła prawdy

Współcześnie 71% klientów oczekuje, że każda interakcja z firmą będzie spersonalizowana. Jednak dane pozostają zamaskowane, rozproszone i często są zduplikowane. Średnio każda duża firma korzysta 976 oddzielnych aplikacji do prowadzenia działalności, co powoduje fragmentację danych klientów i doświadczeń cyfrowych.

Jednocześnie reagowanie na potrzeby klientów w czasie rzeczywistym nigdy nie było bardziej krytyczne, a dodatkowo staje się coraz większym wyzwaniem, ponieważ oczekuje się, że ilość danych tworzonych, przechwytywanych, replikowanych i używanych każdego roku wzrośnie ponad dwukrotnie do 2026 roku. Firmy muszą płynnie łączyć cyfrowe i rzeczywiste interakcje z klientami, aby zapewnić najbardziej odpowiednie, spersonalizowane i atrakcyjne doświadczenia w każdym momencie.

Salesforce Genie ujednolica wszystkie dane o kliencie w kanałach i interakcjach w jeden profil klienta w czasie rzeczywistym, dzięki czemu każde doświadczenie w ramach usługi “Klient 360” jest bardziej zautomatyzowane, inteligentne i odpowiadające na potrzeby konsumentów „tu i teraz”.

Jako serce systemu Customer 360, Salesforce Genie pobiera i przechowuje strumienie danych w czasie rzeczywistym i łączy je z danymi transakcyjnymi Salesforce. Narzędzie Genie zawiera wbudowane konektory, które wprowadzają dane ze wszystkich kanałów (mobilnych, internetowych, API), dane starsze za pośrednictwem MuleSoft, a także dane historyczne z centów danych.

Genie przekształca i harmonizuje dane w wykres klienta w czasie rzeczywistym – ujednolicony zapis profilu klienta. Ponieważ Genie jest zbudowany przy użyciu modelu metadanych Salesforce, wszystko jest widoczne w całym rozwiązaniu Customer 360 oraz każdym rozwiązaniu branżowym, AppExchange i aplikacjach klienta.

Dzięki Genie, usługi Einstein AI i Flow automation mogą wykorzystać moc hiperskalowych danych w czasie rzeczywistym, aby umożliwić bardziej dynamiczne i responsywne działania i zaangażowanie. Einstein, który generuje ponad 175 miliardów przewidywań każdego dnia, może teraz dostarczać personalizację i przewidywania oparte na danych w czasie rzeczywistym. Automatyzacja Flow, która oszczędza klientom ponad 100 miliardów godzin każdego miesiąca, może teraz wykorzystywać bieżąco pozyskiwane dane do automatycznego wyzwalania działań.

“Bycie firmą, dla której najważniejszy jest klient, oznacza tworzenie doświadczeń, które są prostsze, wygodniejsze i bardziej satysfakcjonujące, dzięki czemu stale zyskujemy lojalność naszych klientów. Nasze relacje z klientami są skomplikowane, dlatego potrzebowaliśmy partnera, który mógłby przekształcić sposób, w jaki zapewniamy bezproblemowe i spersonalizowane doświadczenia w każdym punkcie styku – sprzedaży, obsłudze, marketingu, handlu i IT” – powiedziała Suzy Deering, Global Chief Marketing Officer w firmie Ford. “Salesforce Marketing Cloud i CDP zapewniają pojedyncze źródło prawdy, którego potrzebujemy, aby połączyć doświadczenia klientów na każdym etapie podróży zakupowej – poprzez zakup, akcesoria, odbiór i serwisowanie”.

 

“Podjęliśmy świadomą decyzję, aby stać się liderem w BeautyTech, aby zapewnić niezaspokojone poziomy personalizacji i doświadczeń konsumenckich w czasie rzeczywistym” – powiedziała Barbara Lavernos, zastępca dyrektora generalnego odpowiedzialna za badania, innowacje i technologie w L’Oréal. “Dzięki Salesforce Marketing Cloud, Personalization Commerce Cloud i Service Cloud cała ścieżka naszych konsumentów może być bardziej połączona, umożliwiając nam łatwe łączenie się z nimi w każdym punkcie ich zakupowej podróży za pośrednictwem preferowanych przez nich kanałów on-line i off-line, w tym internetowych, mobilnych i w sklepie” – powiedziała Asmita Dubey, Chief Digital & Marketing Officer w L’Oréal.

 

“Formuła 1® odnotowała w ostatnich latach gwałtowny wzrost, a nasza rosnąca baza 500 milionów fanów na całym świecie oraz globalna widownia telewizyjna licząca 1,5 miliarda osób, jest w centrum wszystkiego, co robimy. Nawiązaliśmy współpracę z Salesforce, aby uzyskać pełny obraz naszej bazy fanów, zwiększyć i pogłębić intensywność zaangażowania fanów oraz przyciągnąć nowych” – powiedział Marek Borowik, Global Head of Fan Engagement w F1. “Salesforce pozwoli nam zrozumieć, jak nasze dane integrują się w każdym kanale – zarówno fizycznym, jak i nie fizycznym na całym świecie. Wiedzieliśmy, że Salesforce będzie idealnym dodatkiem do zrozumienia naszej rosnącej bazy fanów przy użyciu AI i automatyzacji, aby dostarczyć skalowalne, hiperpersonalizowane i dostępne w czasie rzeczywistym doświadczenia. Możemy teraz odejść od naszego silosowego zestawu rozwiązań, aby mieć bezproblemową platformę do przechowywania i utrzymywania naszych danych o fanach.”

 

“Ponieważ gra w golfa zyskała na popularności w ciągu ostatnich kilku lat, wiedzieliśmy, że musimy szybko podnieść naszą obecność cyfrową i dostarczyć spersonalizowane, istotne doświadczenia do nowej, zróżnicowanej publiczności w każdym kanale” – powiedziała Jill Thomas, CMO w PGA TOUR Superstore. “Dzięki Salesforce mamy znacznie większą kontrolę nad naszymi komunikatami i jesteśmy w stanie dostarczyć właściwy komunikat do właściwej osoby, we właściwym czasie. Dzięki temu możemy być naprawdę zorientowani na klienta i spotykać się z ludźmi tam, gdzie są aktualnie w swojej podróży z golfem.”

 

Salesforce Genie wprowadza innowacje do każdej chmury i branży – dane dostępne w czasie rzeczywistym

Bezpieczne i otwarte udostępnianie danych w czasie rzeczywistym między Salesforce i Snowflake umożliwia Genie bezpośredni dostęp do danych przechowywanych w Snowflake i odwrotnie, co pozwala na uzyskanie w czasie rzeczywistym widoku 360-stopni klientów na obu platformach, bez przenoszenia lub powielania danych. Umożliwi to, na przykład, zespołom ds. marketingu i customer insights bardziej efektywny dostęp do danych z obu platform w celu zwiększenia segmentacji klientów i analityki przy użyciu platformy danych o klientach Salesforce.

Podział danych Genie według jednostek biznesowych dzięki Data Spaces: Data Spaces pozwoli administratorom organizować swoje dane Genie w czasie rzeczywistym w bezpieczne, logiczne zbiory, umożliwiając różnym zespołom lub markom w organizacji korzystanie z tej samej instancji Genie, ale z dostępem tylko do tych danych, które są potrzebne do wykonywania pracy. Ułatwi to tworzenie unikalnych segmentów z dedykowanymi dostępami dla poszczególnych regionów, ról lub działów, co pozwoli na głębszą personalizację na jednej platformie danych.

Usprawnij zgodę klienta dzięki Preference Manager: Nowa, uproszczona funkcja zarządzania zgodami i preferencjami klientów za pośrednictwem rozwiązania Salesforce Privacy Center pomoże firmom budować zaufanie i wyprzedzać wymogi dotyczące prywatności i zgodności. Spełnia to wymagania, takie jak Prawo do bycia zapomnianym i Przenośność danych w wielu interakcjach, aby utworzyć jednolity widok preferencji klienta w ramach spójnego profilu.

Nowe przepisy i wskazówki Genie Data Prep Recipes: Aby pomóc zespołom szybciej czerpać korzyści ze swoich danych, Salesforce wprowadza nowe Data Prep Recipes:. Zapewniają one pełną gamę narzędzi, od kreatora typu “przeciągnij i upuść”, przez programowe dbt (narzędzie do budowania danych), aż po natywne uczenie maszynowe i transformacje oparte na SQL, umożliwiające agregację, wzbogacanie i przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym, oszczędzając niezliczone godziny ręcznego procesowania danych.

Instant Analytics dla Tableau i CRM Analytics: W miarę jak firmy przestawiają się na korzystanie z danych w czasie rzeczywistym, często okazuje się, że ich analizy nie są tak dokonywane, a wiele różnych haseł i wielokrotne logowanie uniemożliwiają bezproblemowy wgląd w ich magazyny danych. Tableau to zmienia. Dzięki dostępowi jednym kliknięciem do analityki na żywo dla wszystkich danych w Genie (z dowolnego źródła danych), klienci są w stanie zbudować pojedyncze źródło prawdy – wprowadzając dane z Genie obok źródeł danych innych firm bez konieczności żonglowania hasłami i przyspieszając czas uzyskania wglądu.

Łączniki Tableau i CRM Analytics dla Genie: Nowe, natywne łączniki do Genie umożliwiają firmom szybką i dokładną analizę danych w każdej interakcji oraz zrozumienie ROI w kampaniach i segmentach szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki konektorom dla Tableau i CRM Analytics, wbudowanym w platformę danych o klientach Salesforce, szczegółowy wgląd w dane w czasie rzeczywistym jest dostępny za pomocą dowolnego narzędzia, bez konieczności tworzenia i utrzymywania niestandardowych, kosztownych konektorów.

 

Automatyzacja w czasie rzeczywistym

Platforma danych o klientach, zasilana przez Salesforce Genie: teraz marketerzy mogą łączyć dane w czasie rzeczywistym ze źródeł Salesforce z innymi danymi zewnętrznymi zarówno za pośrednictwem Mulesoft, natywnych konektorów, jak i Salesforce AppExchange. Pozwala to marketerom na łatwe tworzenie inteligentnych segmentów nawet do 30x szybciej. Dzięki temu można łatwiej i szybciej zaangażować klientów właściwym komunikatem, we właściwym czasie w różnych kanałach, przy użyciu danych w czasie rzeczywistym.

Reklamy typu first-party z partnerami takimi jak Amazon Ads czy Meta umożliwiają nowe, bezpieczne dla prywatności integracje w celu aktywacji reklam i zagregowanych spostrzeżeń – zasilanych przez ujednolicone dane typu first-party z Salesforce CDP – dla bardziej spersonalizowanego i efektywnego marketingu na wielką skalę.

Genie Real-Time Journey Orchestration: Korzystając z Marketing Cloud Engagement wraz z Customer Data Platform, marketerzy będą mogli wykorzystać dane Genie w czasie rzeczywistym, aby natychmiast reagować na działania użytkowników w celu zwiększenia konwersji i efektywności kosztowej – jak np. wysłanie wiadomości e-mail uzupełniającej po osiągnięciu nowego poziomu lojalnościowego lub uruchomienie spersonalizowanej podróży mobilnej i reklamowej po zameldowaniu się nowego gościa hotelowego. Wykorzystując Genie, marketerzy będą mogli dostarczać bardziej spersonalizowane wiadomości w czasie rzeczywistym, wykorzystując atrybuty takie jak lokalizacja, status lojalnościowy, zainteresowania lub ostatnie działania.

Genie i WhatsApp – first business messaging: Dzięki nowej integracji przedsiębiorstwa będą mogły wykorzystać swoje dane w czasie rzeczywistym w aplikacji Genie z komunikatorami biznesowymi WhatsApp, aby przekształcić sposób, w jaki łączą się z konsumentami poprzez zaangażowanie konwersacyjne w ramach interakcji marketingowych, handlowych i usługowych. Dodatkowo, z poziomu platformy danych o klientach, firmy mogą docierać w czasie rzeczywistym do klientów za pośrednictwem reklam Click-to-WhatsApp na Facebooku i Instagramie w celu kierowania klientów do komunikatów typu “one-to-one”.

Wywołaj boty RPA z poziomu Flow: Robotic Process Automation (RPA) rozwiązuje problem ostatniej mili automatyzacji, łącząc przepływy pracy w obrębie dokumentów, obrazów, a nawet starszych aplikacji. Rozwiązanie Flow RPA, zasilane przez MuleSoft, oferuje możliwość automatycznego wywoływania bota RPA z Flow Builder i Flow Orchestration, umożliwiając botom automatyzację pracy ręcznej dla wielu użytkowników, wielu osób i wielu systemów.

MuleSoft Anypoint Connectors and Accelerators for Genie: W miarę jak zespoły budują strategię danych w czasie rzeczywistym wokół Genie, MuleSoft ułatwia połączenie dowolnego systemu z Genie, zaczynając od nowego, specjalnie skonstruowanego Anypoint Connector dla Genie. Aby umożliwić użytkownikom biznesowym, w tym marketerom, szybkie działanie na danych Genie, MuleSoft wprowadzi w przyszłym roku również złącze Genie dla Flow Integration, a także Anypoint Accelerator dla Genie, który zawiera wszystkie narzędzia potrzebne zespołowi do zbudowania pełnej strategii API i ekosystemu danych wokół Genie. To, na przykład, pomaga sprzedawcom detalicznym w prowadzeniu świadomego marketingu i poprawę doświadczeń w sklepie poprzez łączenie danych w czasie rzeczywistym z kampanii, nagród lojalnościowych i transakcji w punktach sprzedaży.

 

Inteligencja w czasie rzeczywistym

‘Bring your own AI’ z Amazon SageMaker umożliwia organizacjom i ich pracownikom zajmującym się danymi korzystanie z SageMaker – platformy uczenia maszynowego w chmurze Amazon – bezpośrednio z Einsteinem – technologią AI firmy Salesforce. W ten sposób możliwe jest budowanie nowych modeli AI dostosowanych do konkretnych potrzeb.

Przewidywania No-Code AI z Custom Propensity Score Builder: Einstein AI wprowadza nowe możliwości zaprojektowane tak, aby umożliwić marketerom tworzenie własnych predykcji skłonności do zakupu na podstawie danych Genie. Od przyszłego roku marketerzy z ograniczonym dostępem do zasobów data science będą mogli tworzyć własne modele skłonności, poprawiając dokładność i ROI swoich kampanii poprzez wykorzystanie tych przewidywań do tworzenia nowych segmentów, które mają najwyższe prawdopodobieństwo zakupu produktu.

Genie i Personalizacja Integracja w czasie rzeczywistym: Zasilanie ujednoliconych profili klientów dokładnymi, aktualnymi danymi ma kluczowe znaczenie dla dostarczania niezapomnianych, odpowiednich doświadczeń. Dzięki ulepszonej integracji w czasie rzeczywistym między platformą danych o klientach Marketing Cloud, a personalizacją, zespoły marketingowe będą mogły wykorzystywać dane Genie i wykres klienta w czasie rzeczywistym, aby dostarczać bardziej dopasowane oferty, rekomendacje i treści w danym momencie, a także zmieniać te oferty w miarę aktualizacji ujednoliconego profilu każdego klienta. Łącząc dane strumieniowe z CDP i personalizacji w czasie rzeczywistym, zespoły marketingowe będą mogły optymalizować decyzje oparte na sztucznej inteligencji dla każdego klienta, aby zwiększyć jego zaangażowanie i konwersje.

Optymalizacja decyzji: Dane w czasie rzeczywistym oznaczają lepszą, bardziej predykcyjną inteligencję, ale zespoły muszą również zapewnić, że przewidywania i zalecenia są dostosowane do unikalnych wyzwań, przed którymi mogą stanąć, takich jak ograniczenia budżetowe lub przerwy w łańcuchu dostaw. Wykorzystując moc Einstein Discovery, Decision Optimization modeluje scenariusze oparte na tych ograniczeniach w świecie rzeczywistym. Dzięki temu zespoły mogą wykorzystywać AI i ML do budowania realistycznych prognoz dla kluczowych metryk biznesowych i lepiej zarządzać zasobami, które obecnie posiadają.

Data Stories for CRM Analytics: Posiadanie dostępu do danych w czasie rzeczywistym jest niesamowitą zaletą dla wielu pracowników, ale co jeśli zmaganie się z danymi nie jest ich mocną stroną? Data Stories for CRM Analytics automatycznie otwiera potężne możliwości dla całej organizacji poprzez dynamiczne dostarczanie wygenerowanych w języku naturalnym narracji w łatwej do zrozumienia formie pisemnej, które wyjaśniają jak zmieniają się wskaźniki KPI i co powoduje te zmiany.

 

Powered by Hyperforce

Strefa operacyjna Hyperforce EU: Genie jest natywnie zbudowany na Hyperforce, a z tym wiąże się nie tylko ogromna skalowalność i wydajność, ale także elastyczność w zakresie wdrażania platformy danych w czasie rzeczywistym niezależnie od lokalizacji. Dzięki nowej strefie operacyjnej Salesforce w UE, Hyperforce rozwiązuje potrzeby klientów z tego regionu w zakresie zgodności z przepisami. Dzięki przechowywaniu i przetwarzaniu danych w UE oraz całodobowemu wsparciu klienta i inżynierów przez lokalny personel, klienci z Europy i klienci rozszerzający swoją działalność na kraje Wspólnoty mogą skupić się na rozwoju działalności, a nie na wymogach zgodności.

Zarządzanie kluczami szyfrowania zewnętrznego: Nowa współpraca External Encryption Key Management z zaufanymi partnerami ułatwi klientom podłączenie preferowanej opcji szyfrowania do wdrożonych usług SaaS, PaaS i IaaS – dając klientom większą kontrolę nad prywatnością i bezpieczeństwem danych.

 

Grupa AB zwiększyła sprzedaż o miliard złotych! Rekordowe wyniki potwierdzają pozycję lidera dystrybucji IT w Polsce i w regionie CEE.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE