Rimini Street, największy dostawca wsparcia technicznego dla produktów Oracle i SAP oraz partner Salesforce rozwija bazę klientów w naszym kraju.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), międzynarodowy dostawca oprogramowania i usług dla przedsiębiorstw, największy dostawca wsparcia technicznego dla produktów Oracle i SAP oraz partner Salesforce, przedstawił aktualne informacje na temat działalności spółki i jej obecności w Polsce.

 

„Polska jest kluczowym rynkiem w rejonie CEE i jednym z rosnących rynków dla naszej spółki. Z danych GUS wynika, że niemal 90% dużych firm i ponad 50% średnich korzysta tu z systemów ERP, w tym spora część z rozwiązań Oracle i SAP w których się specjalizujemy. Widzimy duży potencjał do rozwoju naszej działalności, szczególnie w sektorze przemysłowym, dystrybucji i handlu oraz finansowym, w których możemy zaoferować profesjonalne wsparcie naszym klientom” – mówi Jack Oster, general manager Israel & Eastern Europe w Rimini Street. „Zwiększamy naszą obecność w Europie Środkowej i Wschodniej, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na nowe opcje obsługi oprogramowania. Nasz unikatowy model usługowy, duże doświadczenie i specjalistyczny know-how sprawiają, że Rimini Street jest dobrym wyborem dla firm poszukujących możliwości dynamicznego rozwoju w oparciu o już posiadane zasoby systemowe”.

 

Unikalne wsparcie, realne korzyści

Usługi świadczone przez Rimini Street są nowością na polskim rynku. Dają firmom możliwość rezygnacji ze wsparcia oferowanego przez dostawców systemów ERP. Rezygnując z dyktowanego przez dostawcę planu niepotrzebnych, kosztownych i uciążliwych aktualizacji, organizacje mogą natychmiast zaoszczędzić 50% na rocznych opłatach za wsparcie i uwolnić cenne zasoby – czas, pieniądze i pracę – aby skupić się na inicjatywach transformacji cyfrowej, wspierających cele firmy.

 

Rimini Street aktywnie buduje świadomość swoich usług wśród poszczególnych grup potencjalnych klientów. Jednym z podejmowanych w tym celu działań jest trwająca właśnie kampania telewizyjna. Przygotowane przez Rimini Street spoty można obejrzeć również na polskim profilu firmy w serwisie YouTube. Jednocześnie firma przyspiesza też działania sprzedażowe w naszym kraju oraz zwiększa swoją sieć partnerską. Dzięki unikatowej ofercie i sprawdzonemu modelowi wsparcia, Rimini Street dostarcza usługi wsparcia już kilkudziesięciu klientom z naszego kraju.

 

„Wiele firm chce wprowadzać innowacje zgodnie z własną strategią i określonymi celami biznesowymi. Rimini Street daje im taką możliwość. Obsługujemy ich oprogramowanie korporacyjne i dostarczamy wysokiej jakości, ultraresponsywne wsparcie. Dzięki temu uwalniamy naszych klientów od konieczności dostosowania się do kalendarza dostawców oprogramowania, z którego korzystają i przywracamy im kontrolę nad planami rozwoju IT” – powiedział Michał Ziembicki, country sales leader Poland w Rimini Street. „Korzystając z naszych usług klienci oszczędzają znaczące kwoty. Dużą część ich budżetów pochłaniają aktualizacje i zmiany wprowadzane przez dostawców oprogramowania, które nie zawsze realizują cele biznesowe firm. Te środki mogą zostać przeznaczone na innowacje, wprowadzanie rozwiązań o wysokim ROI i budujących przewagę konkurencyjną.”

 

Efektywna ścieżka wzrostu

Rimini Street rozpoczęło sprzedaż swoich usług w Polsce w 2019 roku, koncentrując się na wszystkich sektorach przemysłu i organizacjach, które korzystają z wdrażanych lokalnie systemów ERP, EPM, czy SCM marek, w których specjalizuje się Rimini Street. Do grona klientów Rimini Street należą między innymi banki, instytucje ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa telekomunikacyjne, przedstawiciele sektora przemysłowego (produkcja i energetyka), retailu oraz branży FMCG. Firma rozbudowuje także sieć swoich zaufanych partnerów biznesowych, wspierających jej działalność w Polsce. Obecnie są to między innymi:

  • nFlo – doświadczony integrator IT, dostarczający rozwiązania infrastruktury teleinformatycznej i oprogramowania,
  • RITS – jedno z najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw informatycznych w Polsce, świadczące usługi m.in. w zakresie tworzenia i utrzymania oprogramowania oraz automatyzacji procesów,
  • SupportNow Polska – wyspecjalizowana firma świadcząca usługi wsparcia i asysty technicznej dla systemów IT klasy premium.

 

Za funkcjonowanie i rozwój działalności Rimini Street w Polsce odpowiedzialny jest Michał Ziembicki, country sales leader.

 

Inwestycje IT w zgodzie z biznesowymi celami

Jak wynika z najnowszego badania Dimensional Research, przeprowadzonego na zlecenie Rimini Street, 91% dyrektorów finansowych w Polsce uważa, że inwestycje technologiczne będą mieć kluczowe znaczenie przy przywracaniu rentowności po tym, jak pandemia Covid-19 wpłynęła na działalność firm. Z drugiej strony, jak wskazują analitycy, w dużej części firm nawet 90% środków z budżetu IT przeznacza się na bieżące operacje i ulepszenia. W efekcie jedynie 10% funduszy pozostaje dostępnych na inwestycje w strategiczne inicjatywy, wspierające rozwój i pomagające budować przewagę konkurencyjną.

 

Jednym z efektów pandemii było masowe przejście klientów końcowych do świata online, w którym na dobre się zadomowili. Aby odpowiedzieć na ich potrzeby, firmy muszą zwiększać i przyspieszać swoje inwestycje cyfrowe oraz szukać nowych możliwości wprowadzania strategicznych inicjatyw transformujących biznes. Problem w tym, że niezbędne do tego czas i środki pochłania często realizacja kalendarza dostawców oprogramowania i systemów ERP, w tym obowiązkowe aktualizacje w celu utrzymania pełnego wsparcia, nie do końca potrzebne migracje oraz powtarzalne, wysokie koszty związane z utrzymaniem. Zmiana ze wsparcia oferowanego przez producenta na usługi dostarczane przez Rimini Street może w znaczący sposób zmienić proporcje wykorzystania budżetu. Pomoże to firmom uwolnić środki na innowacje, rozwój i budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku lokalnym i globalnym.

 

 

https://itreseller.com.pl/microsoft-surface-dla-biznesu/