Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Progress uwzględniony przez Gartnera w raporcie Magic Quadrant™ 2022 dla platform cyfrowych doświadczeń.

Progress, doceniany dostawca oprogramowania związanego z infrastrukturą, został jednym z 16 dostawców platform cyfrowych doświadczeń (Digital Experience Platforms) wymienionych w raporcie Gartner Magic Quadrant 2022. Ocena opierała się na określonych kryteriach, które odzwierciedlają ogólną kompletność wizji firmy i możliwości jej realizacji w odniesieniu do platformy Progress® Sitefinity DX®.

Gartner definiuje platformę cyfrowych doświadczeń (DXP) jako „dobrze zintegrowany i spójny zestaw technologii zaprojektowanych w celu umożliwienia komponowania, zarządzania, dostarczania i optymalizacji kontekstowych doświadczeń cyfrowych w ramach ścieżki klienta”.

Klienci coraz częściej zamiast pakietów DXP jednego dostawcy wybierają ekosystemy zintegrowanych, najlepszych w swojej klasie platform. Na czele tej ewolucji stoi postęp, zapewniając przedsiębiorstwom przyjazną dla użytkownika alternatywę dla złożonych, drogich i monolitycznych technologii. To, co firma Progress rozpoczęła wprowadzając na rynek Sitefinity CMS lata temu, przekształciło się w szerszą wizję kompletności wraz z wydaniem Sitefinity DX — zwinnej, elastycznej i rozszerzalnej platformy, z której organizacje mogą korzystać do tworzenia własnych rozwiązań DXP, wybierając, które funkcje wspierają ich unikalne wyzwania biznesowe i priorytety tworzenia komponowalnych doświadczeń cyfrowych.

 

„Wszystko, co robi Progress, opiera się na sprostaniu wyzwaniom, przed którymi codziennie stają nasi klienci” — powiedział John Ainsworth, EVP Enterprise Application Experience Products, Progress. „Jako rdzeń komponowalnego DXP, Sitefinity DX zapewnia organizacjom potężne rozwiązanie — bez nadmiernej złożoności i kosztów — do tworzenia cyfrowych doświadczeń, które napędzają biznes. Wierzymy, że bycie jednym z zaledwie 16 dostawców w raporcie Gartner Magic Quadrant potwierdza naszą strategię DX i naszą zdolność do wzmacniania klientów w uwalnianiu ich cyfrowego potencjału”.

 

Sitefinity DX to działająca w chmurze, komponowalna platforma do obsługi cyfrowej, która rewolucjonizuje ścieżkę klienta, zwiększając możliwości obsługi wielokanałowej dzięki wysoce skalowalnemu, mało złożonemu i opartemu na wartości podejściu. Dzięki platformie Sitefinity organizacje mogą tworzyć i zarządzać innowacyjnymi, angażującymi i spersonalizowanymi doświadczeniami klientów z funkcjami usprawniającymi zadania marketingowe i programistyczne, upraszczającymi typowe wyzwania techniczne, oferując wyższą wartość przy bardzo konkurencyjnych kosztach.

W ubiegłym roku Sitefinity DX zdobyło kilka wyróżnień na podstawie zweryfikowanych recenzji użytkowników. Ostatnio produkt został ogłoszony zwycięzcą G2 2022 Best Software Awards i Liderem w G2 Winter 2022 Grid® for Digital Experience Platform, z najwyższym wynikiem liczby użytkowników dla DXP. Oprócz tego, że produkt został uwzględniony w tegorocznym Magic Quadrant, otrzymał również wiele pozytywnych opinii Gartner Peer Insights, na przykład:

 

„Sitefinity wciąż wprowadza innowacje i oferuje opłacalne, gotowe rozwiązanie DXP dla przedsiębiorstw. Sitefinity to znacznie więcej niż system CMS dostarczający wysokiej jakości wglądu w ścieżki użytkowników, jest to łatwo rozszerzalna i dobrze obsługiwalna baza kodu, która pozwala naszemu zespołowi programistów na wprowadzanie innowacji i tworzenie znaczących interakcji z naszą społecznością.” — specjalista ds. innowacji, ochrona zdrowia.

 

„Sitefinity to doskonały wybór dla naszego zespołu, ponieważ skonsolidowaliśmy globalną obecność w sieci i portale ponad 16 marek w 14 językach i wielu regionach w jednym DXP. Skupienie wysiłków na jednej platformie pozwala nam skutecznie wprowadzać innowacje i ulepszać doświadczenie klienta w szybkim tempie.” – lider doświadczenia klienta, branża produkcyjna.

 

„Moje ogólne doświadczenie z Progress Sitefinity było świetne, a jego wydajność była znakomita w czasie, kiedy z nim pracowałem. Dzięki prostym i interaktywnym modułom tworzenia i zarządzania treścią możemy w ciągu kilku minut stworzyć wciągające doświadczenia cyfrowe”. – specjalista ds. aplikacji, branża usługowa.

 

W 2022 roku, ilość połączeń 5G przekroczy liczbę 1 bilion, co potwierdza raport GSMA “The Mobile Economy Report 2022”

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE