Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Poważna awaria Microsoft Exchange, została dzisiaj naprawiona

Firma Rackspace podała dzisiaj, że doświadczyła “incydentu bezpieczeństwa” na platformie Microsoft Exchange. Przez co użytkownicy Pakietu Microsoft 365, przez weekend mieli problemy z zalogowaniem się do swoich skrzynek mailowych.

“W piątek, 2 grudnia 2022 roku, dowiedzieliśmy się o problemie wpływającym na nasze środowisko hostowania Microsoft Exchange. Od razu wyłączyliśmy zasilanie i odłączyliśmy środowisko Exchange, aby zrozumieć zakres i powagę problemu. Po dalszej analizie stwierdziliśmy, że jest to incydent bezpieczeństwa” – napisała spółka w raporcie zdarzenia.

Po dalszej analizie Rackspace poinformowało, że incydent był znaczącą awarią w naszym środowisku hostowania Exchange, ale ograniczył się tylko częściowego upośledzenia usługi. Problemem była łączność z usługą, logowanie się itp. Ostatnia aktualizacja z dzisiaj mówi, że problem został prawie w całości naprawiony.

“Z powodzeniem przywróciliśmy usługi e-mail dla tysięcy klientów na Microsoft 365 i nadal robimy postępy w przywracaniu usług e-mail dla każdego dotkniętego klienta”, powiedziała firma.

Rackspace nie powiedział, co spowodowało incydent, ale czas potrzebny na przywrócenie usług może sugerować, że było to ransomware. Podczas przerwy w działaniu, firma zaoferowała klientom dotkniętym problemem darmowy dostęp do licencji Microsoft Exchange Plan 1 w Microsoft 365, ponieważ pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Niektórzy klienci byli niezadowoleni ze sposobu, w jaki firma poradziła sobie z problemem, zapewniając bardzo mało komunikacji lub wsparcia klienta, z niektórymi trzymanymi w oczekiwaniu na telefon przez wiele godzin.

“W tej chwili przejście do Microsoft 365 jest najlepszym rozwiązaniem dla klientów, którzy mogą teraz wdrożyć również tymczasowe przekierowania” – podsumowuje komunikat Rackspace.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE