Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Polska firma Nanovo została technologicznym partnerem wiodącej platformy zajmującej się sprzedażą butów i akcesoriów odzieżowych eobuwie.pl

Nanovo zostało technologicznym partnerem eobuwie.pl – wiodącej platformy zajmującej się sprzedażą butów i akcesoriów odzieżowych. W ramach współpracy specjaliści z Nanovo zajmują się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań cyfrowej komunikacji w stacjonarnych sklepach należących do eobuwie.pl

 

Jako technologiczny partner ebuwie.pl, Nanovo – wraz z ekspertami tej sieci handlowej – m.in. tworzy i wdraża oparte na doświadczeniu konsumenckim (tzw. Customer Experience) koncepcje, których celem jest zapewnienie klientom komfortu czy usprawnienie procesu sprzedaży w punktach handlowych sieci.

 

eobuwie.pl, które niedawno wystartowało z najnowocześniejszymi w tej części Europy stacjonarnymi sklepami, postanowiło nawiązać z nami długofalową współpracę, doceniając w ten sposób nasze doświadczenie i know-how, także w handlu. Jesteśmy przekonani, że dynamiczny rozwój sieci, stanie się dodatkowym impulsem, który przyczyni się do dalszego ugruntowania naszej silnej pozycji jako czołowego dostawcy rozwiązań technologicznych dla placówek handlowych i usługowych.” – mówi Piotr Badowski, prezes i założyciel Nanovo.

 

Nanovo odpowiada za projekt i implementację technologicznych rozwiązań dla sklepów, jak i dla mniejszych formatów sieci czyli tzw. wysp zakupowych, których do końca roku ma być kilkadziesiąt. Wszystkie znajdują się w prestiżowych galeriach handlowych.

 

“Jesteśmy partnerem eobuwie.pl i integratorem technologii multimedialnych, jakie stosowane są w sklepach. Dodatkowo wykorzystujemy także nasze autorskie rozwiązania, bazując m.in. na możliwościach, które zapewnia opracowane przez naszych specjalistów oprogramowanie Signio S2. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej dostosować się do indywidualnych wymagań zleceniodawcy.” – dodaje Piotr Badowski.

 

Nanovo wdrożyło nowatorską koncepcję w pierwszym sklepie eobuwie.pl w Zielonej Górze (rok. 2017), następnie we Wrocławiu, a dziś uruchamiane są kolejne sklepy, których do końca roku będzie osiem. Cyfrowa komunikacja w przestrzeni sprzedaży zastąpiła całkowicie produkty fizyczne zwykle wyeksponowane na półkach. Była to pierwsza tak zaawansowana integracja systemu Digital Signage (zarządzanie treściami marketingowymi na monitorach w punkcie sprzedaży) z e-commerce, dzięki czemu kanały sprzedaży, poprzez swoistą synergię, wymieniają się danymi.

 

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE