Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

OPPO zwiększa wsparcie serwisowe dla swoich klientów.

Firma OPPO, wiodący globalny producent inteligentnych urządzeń, nawiązała współpracę z serwisem MTTC Polska, będącym częścią Grupy Digital Care. Posiadacze urządzeń mobilnych marki OPPO będą mogli skorzystać ze wsparcia serwisu zarówno w przypadku napraw gwarancyjnych, jak i pogwarancyjnych swoich smartfonów oraz akcesoriów.

W ramach obowiązującej od marca umowy, MTTC będzie wykonywało na rzecz marki OPPO naprawy w ramach gwarancji producenta. Każdy klient, który kupi sprzęt u dowolnego dystrybutora OPPO, zarówno w Polsce, jak i za granicą, w przypadku awarii swojego urządzenia będzie mógł dokonać naprawy w serwisie MTTC. Serwis będzie wykonywał również naprawy pogwarancyjne – dzięki czemu klient, którego sprzęt uszkodził się, zalał lub uległ awarii już po wygaśnięciu gwarancji OPPO, będzie miał pewność, iż korzysta z serwisu, działającego zgodnie ze standardami producenta. MTTC będzie jednym z dwóch autoryzowanych serwisów OPPO w Polsce.

 

 

Serwis dostępny od ręki

W przypadku awarii lub usterki sprzętu z aktywną gwarancją OPPO klienci powinni  skontaktować się bezpośrednio z serwisem, aby zamówić kuriera, który odbierze urządzenie w modelu door-to-door, a następnie dostarczy je po naprawie pod wskazany adres. Przesyłkę można nadać także w paczkomatach. Już wkrótce uruchomione zostaną kolejne kanały komunikacji z MTTC – specjalna infolinia, portal internetowy do zgłaszania napraw i sprawdzania ich statusu oraz punkt walk-in w serwisie MTTC na warszawskim Mokotowie, przy ul. 1 Sierpnia 6A. Będzie w nim można osobiście dostarczyć lub odebrać telefon, a także wykonać ekspresową naprawę wybranych usterek lub uszkodzeń, nawet w 1 godzinę.

 

– Cieszymy się, że OPPO zdecydowało się powierzyć nam opiekę serwisową nad swoimi urządzeniami. Każdego miesiąca realizujemy obsługę kilkunastu tysięcy urządzeń dla największych producentów smartfonów. Stale pracujemy nad automatyzacją naszych procesów tak, aby wszystkich Klientów obsługiwać z jak najwyższą starannością. Wierzymy, że klienci OPPO będą zadowoleni z oferowanego przez nas standardu i będą chętnie korzystać z naszych usług  – powiedział Piotr Wójcik, Dyrektor Generalny MTTC.

 

Nowa technologia predykcyjna Cisco może przewidzieć problemy z siecią zanim te wystąpią.

3,272FaniLubię
8,767ObserwującyObserwuj
1,060SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE