Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Największe targi elektronicznej rozrywki E3 zostały odwołane

Po wielu tygodniach spekulacji, Electronic Entertainment Expo (E3) w 2023 roku zostało oficjalnie odwołane przez organizatorów. E3 miało się rozpocząć 13 czerwca, powracając do wydarzenia na żywo po raz pierwszy od 2020 roku.

Niegdyś uważany za punkt orientacyjny w rocznym kalendarzu branży gier, E3 zmagało się z odzyskaniem pozycji po serii zakłóceń związanych z Covid. Po raz pierwszy odwołane z powodu pandemii w 2020 roku, E3 powróciło jako wirtualne wydarzenie w 2021 roku, zanim zostało zmuszone do ponownego odwołania w następnym roku.

Wiadomość o odwołaniu imprezy w 2023 roku nie jest zaskoczeniem po tym, jak wiele znanych firm wycofało się z imprezy, między innymi Microsoft, Sony, Nintendo i Sega ogłosiły, że nie będą już w niej uczestniczyć. W prawie wszystkich przypadkach nie podano powodów wycofania się firm, a jedynie mgliste obietnice przyszłych aktualizacji poprzez alternatywne kanały.

Z trzecim odwołanym wydarzeniem w ciągu czterech lat, jest mało prawdopodobne, że E3 powróci do swojej dawnej świetności – lub w ogóle. Jest to szczególnie prawdziwe, ponieważ wydawcy i deweloperzy nadal szukają sposobów na obniżenie kosztów, a wirtualne pokazy są bardziej opłacalną alternatywą niż przygotowanie imprezy na żywo.

Nintendo ma Nintendo Direct, PlayStation ma State of Play, a Xbox ma swoją własną prezentację gier, podczas gdy wielcy wydawcy, tacy jak Ubisoft i Devolver Digital, również organizują wirtualne wydarzenia, aby zaprezentować nadchodzące premiery. Inne wydarzenia, takie jak Tokyo Games Show i Gamescom, również znajdują się w kalendarzu branżowym, podczas gdy główne konwencje komiksowe, takie jak San Diego Comic Con (SDCC) i New York Comic Con (NYCC), również zazwyczaj przyciągają wystąpienia deweloperów i wydawców.

Tak duża liczba wydarzeń nie pozostawia pola manewru dla kolejnej dużej imprezy, która miałaby przyciągnąć wystawców i zmusić ich do prezentacji nowych tytułów. Co więcej, sami zainteresowani grami, czyli gracze, pewnie nawet do końca nie zauważą, że jedno z kilku wydarzeń się nie odbyła, bo ich kalendarze wręcz pękają od branżowych imprez.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE