Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

MWC 2024: HPE i Juniper Networks mówią o benefitach połączenia działalności

Szefowie firm Hewlett Packard Enterprise (HPE) i Juniper Networks podczas swojej sesji programowej na MWC 2024 w Barcelonie podkreślali oczekiwane korzyści dla operatorów telefonii komórkowej wynikające z proponowanej transakcji o wartości 14 miliardów dolarów polegającej na połączeniu obu firm ogłoszonym na początku tego roku. 

Dyrektor generalny HPE Antonio Neri i szef Juniper Networks Rami Rahim omówili uzasadnienie transakcji i przewidywane korzyści dla klientów. Neri opisał umowę jako znajdującą się w „punkcie przegięcia ze sztuczną inteligencją”, powołując się na coraz bardziej zbieżne światy infrastruktury komunikacyjnej i IT w erze sztucznej inteligencji. Dodał, że obaj mieli „szansę nawiązania współpracy, aby zrobić coś niesamowitego, co wpłynie na rozwój nie tylko biznesu, ale całego społeczeństwa”.

Ogłaszając planowane przejęcie, HPE oświadczyło, że Juniper Networks zostanie włączona do swojej działalności sieciowej, a Rahim ma stanąć na czele powiększonej jednostki.

„Uważam, że łączność jest ważnym aspektem dla społeczeństwa. Musimy sprawić, by był on włączający i zrównoważony. […] Sztuczna inteligencja będzie wymagać wielu kluczowych innowacji, aby zwiększyć moc i wydajność, i zamierzamy to osiągnąć dzięki HPE [w połączeniu] z Juniperem” – powiedział Neri.

Omawiając potencjał bycia częścią HPE, Rahim zauważył, że możliwości opracowane przez HPE we „wszystkich warstwach IT” i oprogramowania „mogą zwiększyć przydatność naszych rozwiązań w kontekście rozwiązywania niektórych z najpilniejszych wyzwań stojących obecnie przed naszymi dostawcami usług”.

„Musimy przejść przez ten proces regulacyjny, ale szczerze mówiąc, nie mogę się doczekać, aż przejdziemy na drugą stronę, abyśmy mogli pokazać naszym klientom, co możemy zrobić jako jedna firma” – dodał Rahim.

 

Obsługa długu technologicznego kluczowym wyzwaniem dla branży IT, wynika z raportu Deloitte Tech Trends 2024

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE