Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Microsoft zdobywa od Coca-Coli kontrakt o wartości 1,1 miliarda dolarów na chmurę i sztuczną inteligencję

Coca-Cola zobowiązała się do przeznaczenia 1,1 miliarda dolarów na korzystanie z usług chmury i sztucznej inteligencji (AI) firmy Microsoft. Zamówienie stanowi część pięcioletniego porozumienia, na mocy którego Microsoft będzie wspierał podstawową strategię technologiczną Coca-Coli w całym systemie.

Coca-Cola przeniesie wszystkie swoje aplikacje na platformę Microsoft Azure. Przez ostatni rok firma korzystała z generatywnej sztucznej inteligencji i korzystała już z usługi Azure OpenAI dla swoich funkcji marketingowych, produkcyjnych i łańcucha dostaw.

 

 

Obie firmy będą nadal eksperymentować z usługą Azure OpenAI, w tym sprawdzać, w jaki sposób Copilot może pomóc w zwiększeniu produktywności w miejscu pracy. Coca-Cola sprawdza obecnie, w jaki sposób może poprawić doświadczenia klientów i usprawnić operacje.

„Ta nowa umowa opiera się na sukcesie strategii partnerstwa Coca-Coli z Microsoftem i pokazuje nasze zaangażowanie w ciągłą transformację cyfrową – powiedział John Murphy, prezes i dyrektor finansowy The Coca-Cola Company. Nasza współpraca z Microsoftem wzrosła wykładniczo – z umowy o wartości 250 milionów dolarów, którą pierwotnie ogłosiliśmy w 2020 roku, do 1,1 miliarda dolarów obecnie”.

Neeraj Tolmare, starszy wiceprezes i globalny CIO w The Coca-Cola Company dodał:

“Nasze rozszerzone partnerstwo z Microsoftem jest ważnym kolejnym rozdziałem w podróży Coca-Coli w kierunku cyfrowego przedsiębiorstwa opartego na nowych technologiach”

Coca-Cola posiadała wcześniej centrum danych w Atlancie, gdzie mieści się siedziba firmy. W 2009 r. prowadził rozmowy z HP w sprawie outsourcingu obsługi centrów danych. W 2017 roku producent napojów sprzedał swoje centrum danych w Atlancie firmie Rackhouse w ramach planu migracji do chmury. W tym czasie Coca-Cola była klientem Amazon Web Services i Google Cloud.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE