Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Microsoft Teams obchodzi trzecie urodziny. Platforma do pracy zespołowej i zdalnej stworzona przez giganta z Redmond stale ewoluuje. O rozwoju Microsoft Teams mówi wiceprezes Microsoft 365.

Jared Spataro z Microsoft 365 zabrał głos na trzecie urodziny platformy Teams. Oprogramowanie to ma aktualnie ważny etap rozwoju – musi zmierzyć się z globalną przesiadką na pracę zdalną olbrzymiej liczby pracowników. 

 

W tym tygodniu przypada trzecia rocznica Microsoft Teams. To były niewiarygodne trzy lata i inspiruje mnie, jak organizacje na całym świecie używają MS Teams do zmiany sposobu działania. Dzisiaj podzielę się nowymi możliwościami Team w kilku różnych aspektach korzystania z Teams, z których wiele wiąże się ze spotkaniami. – powiedział Jared Spataro

 

Trudno o lepszy moment na mówienie o platformie do pracy zdalnej i zespołowej. W dobie pandemii, medialnej paniki i powszechnego przerażenia choćby wizją spotkania na żywo innego człowieka, potencjalnie nosiciela wirusa z Wuhan, praca zdalna powoli staje się normą, przynajmniej w tych branżach, w których jest to możliwe.  MS Teams jest jednym z wielu tego typu projektów, jednym z kilku na których sam miałem okazję pracować. I to własnie na aspekcie używania oprogramowania Teams skupił się Jared Spataro w swoim oświadczeniu:

 

Na całym świecie miliony ludzi ucierpiały w wyniku wybuchu COVID-19. Wpłynęło to na to, jak pracujemy, jak się towarzysko, nasze życie rodzinne i nasze życie społeczne. Tutaj w Puget Sound poprosiliśmy około 50 000 pracowników Microsoft, aby nie dojeżdżali do pracy, a dołącza do nich dziesiątki tysięcy pracowników Microsoft na całym świecie, którzy teraz pracują zdalnie. To nie było łatwe. Czasami było wręcz dezorientujące. Ale nasz zespół wciąż się łączy. Wciąż współpracuje. Wciąż wykonujemy naszą pracę.

 

W obliczu COVID-19 istnieje niezliczona ilość historii od klientów, którzy używają Teams do łączenia się i rozwijania w inspirujący sposób. Profesor z Uniwersytetu Bolońskiego we Włoszech podzielił się na Twitterze, w jaki sposób szkoła przeniosła 90% kursów online do Teams w ciągu 4 dni, co jest zdecydowanie pierwszym w ponad 900-letniej historii uniwersytetu. Lekarze z St. Luke’s University Health Network w Pensylwanii wykorzystają Teams do wideokonferencji z pacjentami, szczególnie tymi, którzy są najbardziej podatni na koronawirus, w celu ochrony zarówno pacjentów, jak i świadczeniodawców. Miasto Osaka w Japonii używa w kwietniu Teams do prowadzenia orientacji i szkoleń dla setek nowych pracowników.

 

Umożliwienie zdalnej pracy jest ważniejsze niż kiedykolwiek, a my jesteśmy zaangażowani w tworzenie narzędzi, które pomagają organizacjom, zespołom i osobom zachować produktywność i łączność nawet wtedy, gdy muszą pracować osobno.

 

W ciągu ostatnich trzech lat tysiące organizacji, dużych i małych, odkryło, w jaki sposób Teams może być ich centrum pracy zespołowej, pomagając im pozostać w kontakcie i zaangażować się. Obecnie 93 z listy Fortune 100 korzysta z Teams, a 32 miliony ludzi na całym świecie korzysta z niego codziennie. Wiodące w branży organizacje wdrażają Teams w całym przedsiębiorstwie – w rzeczywistości 14 na 100 000 pracowników aktywnie korzysta z Teams, w tym Ernst & Young, SAP i Continental AG, a także Accenture, która ma 440 000 pracowników aktywnie korzystających z Teams.

 

Nadal inwestujemy w doświadczenia, które ułatwią komunikację i współpracę. Nowe możliwości, które ogłaszamy dzisiaj, odzwierciedlają nasze zaangażowanie w dwie rzeczy: budowanie najlepszego doświadczenia spotkań online dla naszych klientów; oraz oferowanie rozwiązań technologicznych tradycyjnie niedocenianym specjalistom, w tym pracownikom pierwszej linii i pracownikom służby zdrowia.

 

Nowości w Teams:

Tłumienie hałasu, szumu tła, uporczywych dźwięków: Wszyscy byliśmy na zdalnym spotkaniu, na którym jakiś uczestnik głośno pisze na klawiaturze lub ktoś siedzi w pobliżu czegoś głośnego, lub po prostu w kawiarni, z jej naturalnym szumem. Tłumienie hałasu w czasie rzeczywistym minimalizuje rozpraszający hałas tła, pozwalając usłyszeć, co się mówi.

 

Funkcja podniesienia ręki: Podczas dużych spotkań zdalnych uczestnicy mogą mieć trudności z włączeniem się do rozmowy, gdy mają coś do powiedzenia. Tu wchodzi do gry funkcja, którą dobrze znamy z czasów szkolnych… tyle, że nieco ewoulowała. Wirtualne podniesienie ręki pozwala każdemu na spotkaniu wysłać widoczny sygnał, że ma coś do powiedzenia.

 

 

Obsługa urządzeń do komunikacji bez użycia rąk: Pracownicy przemysłowi muszą skutecznie komunikować się i współpracować, zachowując bezpieczeństwo. Dzięki nowej integracji między Teams a urządzeniami montowanymi na głowie RealWear pracownicy Firstline będą mogli uzyskiwać dostęp do informacji i komunikować się bez użycia rąk ze zdalnymi ekspertami ze swojego miejsca pracy.

 

Zarządzenia spotkaniami, czyli aplikacja-planer Bookings: Przeprowadzanie wirtualnych konsultacji B2C jest częstym wymogiem w sytuacjach takich jak konsultacje pacjentów z opieką zdrowotną, spotkania z klientami lub rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami do pracy. Ogłoszona wcześniej w tym miesiącu aplikacja Bookings w Teams ułatwia planowanie, zarządzanie i przeprowadzanie wirtualnych spotkań.

 

 

Poza tym zapowiedziano: wyskakiwanie czatów w osobnym oknie, obsługę trybu offline i niskiej przepustowości (co pozwala czytać wiadomości czatu odebrane wcześniej, i przygotowywać odpowiedzi, nawet bez połączenia z Internetem).

 

Jak bardzo COVID-19 wpłynął na rozwój MS Teams?

 

COVID-19 wpłynął na życie ludzi na całym świecie. Wierzymy, że będzie to punkt zwrotny w sposobie, w jaki ludzie będą pracować i uczyć się. Nasi klienci z pewnością zwrócili się do Teams w tym trudnym czasie i zauważyliśmy wzrosty wykorzystania na rynkach najbardziej dotkniętych przez COVID-19 – powiedział Jared Spataro – Ostatnie siedem dni pokazało jednak bezprecedensowy charakter globalnego popytu, który widzimy teraz w zakresie rozwiązań umożliwiających pracę zdalną i naukę w ramach czatu, współpracy wideo i plików, które Teams zapewnia na jednej platformie. Jak wcześniej informowaliśmy, według stanu na dzień 11 marca 2020 r. Policzyliśmy 32 miliony użytkowników Teams dziennie, co było w większości zgodne z naszą trajektorią wzrostu i prognozami. Według stanu na 18 marca 2020 r. Liczba ta wzrosła o 12 milionów do 44 milionów użytkowników na całym świecie. A teraz mamy 20 klientów z ponad 100 000 użytkowników (w porównaniu z 14, jak poprzednio udostępnialiśmy).

 

Rozumiemy, że jest to ostatnia przełomowa aktualizacja, która może wpłynąć na już napisane historie, ale mamy nadzieję, że ten szczegół zapewni jasność i będzie również postrzegany jako odbicie świata, w którym żyjemy dzisiaj. Cieszymy się, że Teams i technologie podobne do nich mogą odgrywać ważną rolę w utrzymywaniu kontaktów i działalności firm w tych trudnych czasach.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewmicrosoft-na-swiecie-jest-obecnie-miliard-urzadzen-z-systemem-operacyjnym-windows-10-mozemy-przy-tym-zalozyc-ze-liczba-ta-bedzie-rosla/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE