Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Meta dyskutuje nt. zakazu reklam politycznych w Europie

Kierownictwo Meta dyskutuje o zakazie reklam politycznych w Europie z powodu obaw, że Facebook i Instagram nie będą w stanie dostosować się do nadchodzących przepisów UE dotyczących kampanii internetowych, poinformował w czwartek “Financial Times”.

Jak podaje Reuters, proponowane przepisy wymagają od amerykańskich gigantów technologicznych dostarczania większej ilości danych na temat ich ukierunkowanych reklam politycznych, z karami w wysokości do 4% ich globalnych obrotów za naruszenia. Dyrektorzy Meta obawiają się, że definicja reklam politycznych w planach UE będzie zbyt szeroka, że łatwiej będzie odrzucić wszystkie płatne kampanie polityczne na stronach firmy, podała gazeta, powołując się na dwie osoby poinformowane o wewnętrznych dyskusjach.

Unijni prawodawcy zgodzili się w lutym na zaostrzenie przepisów dotyczących ukierunkowanej reklamy politycznej mającej na celu przeciwdziałanie dezinformacji podczas wyborów.

W grudniu ubiegłego roku Komisja Europejska ostrzegła Meta, spółkę-matkę Facebooka, że narusza unijne przepisy antymonopolowe, zakłócając konkurencję na rynkach drobnych ogłoszeń internetowych i nadużywając swojej dominującej pozycji.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE