Magdalena Wyzińska nową Channel Partner Marketing Manager w Dell Technologies Polska
Krzysztof Bogacki
Jeden z czołowych producentów komputerów na świecie dokonuje zmian w swoim zespole w Polsce.
Dell Technologies reorganizuje strukturę marketingu w Polsce. W związku ze zmianami Magdalena Wyzińska obejmuje nowopowstałe stanowisko Channel Partner Marketing Manager w Polsce. W ramach nowych obowiązków będzie łączyć swoją dotychczasową rolę Distribution and Retail/Consumer Partner Marketing Managera z opieką nad czołowymi Partnerami Dell Technologies w Polsce.
– Magdalena Wyzińska będzie odpowiedzialna za całość Channel Marketingu oraz realizację strategii działu. Nasze kanały sprzedaży pośredniej rosną nieprzerwanie, a od pandemicznego 2020 roku dołączyły do nas setki nowych partnerów. Obecnie jest ich w Polsce ponad 4000, w tym blisko 130 o statusie złotym, platynowym i tytanowym – mówi Marcin Morawski, Head of Marketing w Dell Technologies Polska.
Z Dell Technologies Magdalena Wyzińska jest związana od 2020 roku. W firmie rozwija Distribution i Consumer Marketing, współtworzy strategię marketingową dla portfolio komputerów osobistych i odpowiada za współpracę z największymi sieciami sprzedaży oraz dystrybutorami. Jest odpowiedzialna za kampanię XPS z udziałem Moniki Brodki oraz program kart produktowych na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Wcześniej pracowała w agencjach wspierających działania marketingowe Dell Technologies – HESO i Monday – w których odpowiadała za obszary eventowy oraz kampanii B2C.