Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Maciej Deka objął stanowisko Senior Channel Managera, stąjąc na czele kanału partnerskiego marki Huami, chińskiego giganta z sektora Wearables w Polsce.

Maciej Deka objął stanowisko Senior Channel Managera, stojąc na czele kanału partnerskiego marki Huami, chińskiego giganta z sektora Wearables w Polsce. Huami to firma, w której swoje udziały ma między innymi firma Xiaomi, warto zaznaczyć że przy współpracy obu firm powstała jedna z najpopularniejszych elektronicznych opasek Xiaomi Mi Band. Obecnie Huami z sukcesem rozwija swoją markę Amazfit, której nazwa powstała z połączenia dwóch angielskich słów – amazing (niesamowity) i dopasowany (aby być w dobrej formie, odpowiedni i dopasowany). I odzwierciedla ideologię tych urządzeń dla sportu i aktywnego stylu życia.

 

Maciej Deka nim dołączył do firmy Huami pracował w firmie HP gdzie piastował między innymi między innymi takie stanowiska jak Print, Solutions & Services Country Managera czy Commercial Channel Sales Managera czy ostatnio Country Channel Managera. Wcześniej pracował w takich firmach jak Microsoft (2009 – 2011, Mobile Solutions Manager), Sony Ericsson Mobile Communications (2007 – 2009, Key Account Manager) czy Orange Poland (2000 – 2007, wicedyrektor). Maciej Deka jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Produkty Huami cieszą się sporym zainteresowaniem na rynku, w szczególności za wyjątkowy design, który został doceniony prestiżowymi nagrodami, między innymi – iF Design Award  oraz Red Dot Design Award dla smatwatcha Amazfit Verge, tracker Amazfit Kor i Mi Band 2. Od 2018 roku, marka jest notowana na nowojorskiej giełdzie (z przypisanym kodem akcji HMI),  a jej obecna wartość rynkowa wynosi blisko 900.00 mln USD. W sierpniu ubiegłego roku Huami poinformowało o osiągnięciu liczy 100 milionów sprzedanych urządzeń werables.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewhp-inc-polska-wspolpraca-z-partnerami-jest-wpisana-w-nasz-kod-dna-zaznacza-maciej-deka-country-channel-manager-hp-inc-polska/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE